حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد یکپارچه شد

کاربران تپسل و مدیااد می‌توانند از این به بعد از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی تپسل، از این پس کاربران تپسل و مدیااد از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند.تا پیش از این یکپارچه‌سازی، کاربران برای مدیریت تبلیغات دیجیتال خود در زمینه تبلیغات اپلیکیشن‌های موبایل از پلتفرم تپسل و برای مدیریت تبلیغات وبسایت (بنری، کلیکی، ریتارگتینگ، همسان و عملکردی)، با پلتفرم مدیااد کار می‌کردند.

اما طبق نظرسنجی‌ها و تحلیل‌ها، متقاضیان این دو پلتفرم ( تبلیغ‌دهنده‌ها و ناشران) نیاز به مدیریت حساب‌های تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه داشتند و بر اساس این، تصمیم یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد. علاوه بر این به زودی دسترسی به تمام سرویس‌های جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد.

مزیت‌های یکپارچه‌سازی

دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری، دسترسی به سرویس‌های جدید تپسل از طریق همان حساب، یکپارچه شدن کیف پول حساب‌های کاربری، امکان افزایش اعتبار برای کمپین‌های مختلف در یک کیف پول، مدیریت آسان‌تر بودجه کمپین‌های تبلیغاتی در تپسل و مدیااد، مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه بخشی از این مزیت‌ها برای کاربران مدیااد و تپسل است.

نکاتی برای کابران تپسل و مدیااد

دسترسی به هر دو داشبورد تپسل و مدیااد برای مدیریت کمپین‌ها از طریق حساب کاربری یکپارچه اتفاق می‌افتد. تمام اطلاعات حساب کاربران، بدون هیچ تغییری در پنل یکپارچه منتقل شده‌است.اگر کاربران به هر دلیل پس از ورود به پنل خود، با تغییرات غیرمنتظره‌ای مواجه شدند، این تغییرات، به واسطه تجمیع حساب‌های تپسل و مدیااد به وجود آمده و کاربرا می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با پشتیبانی تماس بگیرند.

علاوه بر اینکه ویدیو‌ها و آیتم‌های مختلفی برای کاربران فراهم شده تا به صورت کامل و سریع با تغییرات ایجاد شده آشنا شوند و بدون اختلالی، فعالیت‌های خود را ادامه دهند. همچنین کاربران برای ورود به حساب‌ کاربری، می‌توانند به لینک مربوطه مراجه کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.