مصطفی اشرف سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات شد / دلیل برکناری رییس قبلی چه بود؟

با حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصطفی اشرف، به سمت سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش فاوا پرس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، مصطفی اشرف را با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد. او درحال حاضر مسئولیت حوزه ریاست این وزارتخانه را بر عهده دارد.

پیش‌ از اشرف، مهدی سالم مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را بر عهده داشت.

دلیل برکناری مهدی سالم چه بود؟

پس از آنکه مدیر وقت روابط عمومی وزارت ارتباطات عکسی از پشت صحنه گفت‌وگوی خبرنگار راشاتودی با وزیر ارتباطات را در توییترش منتشر کرد که یک خانم روس بدون حجاب را نشان می‌داد، اگرچه در فاصله‌ی زمانی کوتاهی این عکس را حذف و عکسی با کادر بسته منتشر کرد، ولی نتوانست جنجال فضای مجازی پیرامون حواشی انتشار این عکس را مدیریت کند و نهایتا از کار برکنار شد.

فاواپرس / دلیل برکناری مهدی سالم چه بود؟

روز جمعه 31 تیرماه عکسی توسط مهدی سالم، رئیس وقت روابط عمومی وزارت ارتباطات در توئیتر منتشر شد که پشت صحنه‌ی گفت‌وگوی عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگار راشاتودی در محل سفارت ایران در مسکو را نمایش می‌داد و خانمی بی‌حجاب که ظاهرا مدیریت این گفت‌وگو را عهده‌دار بود در عکس نمایان بود.

اگرچه این عکس در فاصله‌ی زمانی کوتاهی پس از انتشار از توئیتر مدیر سابق روابط عمومی وزارت ارتباطات پاک شد و عکسی با کادر بسته از این گفت‌وگو از خبرنگار باحجاب راشاتودی در کنار وزیر ارتباطات منتشر شد، ولی عکس نخست (پشت صحنه‌ی گفت‌گو) در همین فاصله کوتاه در فضای مجازی جنجال آفرین شد.

اما امروز خبر برکناری مهدی سالم از مدیریت روابط عمومی وزارت ارتباطات پیش از آنکه در سایت رسمی این وزارت منتشر شود در توئیتر خود سالم منتشر شد و بدین گونه عمر مدیریت مهدی سالم در روابط عمومی وزارت ارتباطات به پنج ماه نرسید.

اگرچه حضور مدیران دولت و علی الخصوص مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط مستقیم با مخاطبان ضروری است، ولی استفاده‌ی موثر از این فضا نیز نیاز به آموزش و تخصص دارد که انتظار می‌رود مورد توجه عموم مدیران دولتی قرار گیرد.

عکس نخستی که مهدی سالم، رییس وقت روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر کرد و جنجالی شد:

فاواپرس / دلیل برکناری مهدی سالم چه بود؟ زارع‌پور روسیه

عکس دومی که مهدی سالم در توییترش منتشر کرد:

فاواپرس / دلیل برکناری مهدی سالم چه بود؟ زارع‌پور روسیه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.