اولین پیشنهاد کار به مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بعد از تغییر جنسیت

مازیار لرستانی که پیش از این او را با نام شهره لرستانی می‌شناختیم، در اینستاگرام خود از اولین پیشنهاد کاری خود پس از تطبیق جنسیت خبر داد.

مازیار لرستانی که پیش‌تر او را با نام شهره لرستانی میشناختیم، در اینستاگرام خود از پیشنهادی صحبت کرد که قرار است با آن اتفاقات جدیدی برایش رقم بخورد.

اولین پیشنهاد کار به مازیار لرستانی

شهره لرستانی (مازیار) بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر تغییر نام خود را در صفحه اینستاگرامیش اعلام و تایید نمود، به تازگی در جدیدترین پست اینستاگرامیش، از اتفاق کاری خوشایندش خبر داد.

فاواپرس / اولین پیشنهاد کار به مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بعد از تغییر جنسیت

مازیار لرستانی که بازی در نقش پری در سریال خوشنام آخرین کار تلویزیونی او محسوب می شود، دیروز با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش خبر از نقش جدیدی در فیلمی تازه را داد و نوشت:

چند روز پیش، نقش جدیدی در فیلمی تازه بهم پیشنهاد شد….

ممنونم از کارگردان ها و تهیه کننده های

پیشرو و ممتازی که من رو در قامت امروزم

می پسندند…

اگر خدا بخواد…

با هم خاطره های جدید می سازیم

فاواپرس / اولین پیشنهاد کار به مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بعد از تغییر جنسیت

بیوگرافی مازیار لرستانی (شهره لرستانی)

مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان زاده 31 خرداد 1345 است. وی در سال 1365 با بازی در فیلم اغر بخیر وارد حرفه سینما و تلویزیون شد و در فیلم هایی چون مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، بی‌بی خاتون، نیاز، لیلی با من است، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها، نصف مال من نصف مال تو، هزارپا، امام علی و… ایفای نقش نموده است.

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی آخرین کار شهره لرستانی در قامت زن محسوب می شود، او در این سریال نقش پری مادر هومن حاجی عبداللهی را برعهده داشت.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.