اضافه وزن و تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی همه را شوکه کرد +‌ عکس

کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد به کلی تغییر چهره داده است.

کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد به کلی تغییر چهره داده است. عکس‌های جدید کتایون ریاحی نشان می‌دهد وزن این بازیگر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش “ فاوا پرس“، عکس‌های جدید کتایون ریاحی نشان می دهد وزن این بازیگر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

عکس های جدید کتایون ریاحی طرفداران او را شوکه کرد. در عکس های جدیدی که این بازیگر محبوب زن منتشر کرده است، اضافه وزن قابل توجه او به خوبی مشخص است همین دلیلی شده است که طرفدارانش نگران سلامتی او شوند.

کتایون ریاحی به تازگی در پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از خود، سعید پور صمیمی را در دسته سینماگران متجاوز قرار داده است که این کار باعث ایجاد حواشی بسیاری شده است.

عکس‌های اضافه وزن و تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

فاواپرس / اضافه وزن و تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

فاواپرس / اضافه وزن و تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

فاواپرس / اضافه وزن و تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

خداحافظی کتایون ریاحی با بازیگری

کتایون ریاحی در سال ۱۳۸۸ بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می کند. او گفت می خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در ذائقه‌اش بماند.

ازدواج کتایون ریاحی

درحال حاضر همسر کتایون ریاحی یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

موسیقی اولویت اول زندگی پوریا رحیمیان است و در کتاب صوتی ماهی قرمزه با مادرش کتایون ریاحی همکاری کرد و علاقه زیادی به حضور به همراه مادرش در مراسم مختلف دارد و بیشتر علاقه مند است که مادرش یک نویسنده باشد تا بازیگر.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.