نقش BNPL در زندگی روزمره از زبان مدیرعامل سداد در فیناپ هفدهم

هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL روز پنجشنبه 6 مرداد 1401 برگزار شد و مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد به تشریح نقش و اثر BNPL در زندگی روزمره و لایف استایل مردم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدحسین کاشی در سخنرانی خود با عنوان «جایگاه BNPL در زندگی روزمره و لایف استایل مردم» ضمن اشاره به ریشه‌های سنتی این خدمت مدرن در فرهنگ ما در قالب نسیه و رجوع به آمارهای جهانی که نشان‌دهنده رشد 5 برابری استفاده از سرویس «الان بخر، بعدا پرداخت کن» است، گفت: فروشنده، خریدار و کارگزار سه بازیگر اصلی BNPL هستند و گرایش مردم به وام‌های خرد، کرونا و افزایش گزینه‌ها در خرید سه عامل مهم در تقویت جایگاه BNPL هستند». او مهم‌ترین ویژگی BNPL را امکان دریافت وام‌های خرد بدون بهره و تسهیل در پرداخت آنها دانست و افزود: «باتوجه به اهمیتی که‌ موضوع اعتبارسنجی در سال‌های اخیر یافته است، اطلاعات به دست آمده از قراردادهای BNPL می‌تواند نقش به سزایی در اعتبارسنجی نیز بازی کند.

در این رویداد همچنین حسام خواجه‌پور، معاون کسب‌وکار پرداخت الکترونیک سداد با حضور در پنل «BNPL چگونه به بزرگ شدن اقتصاد ایران کمک می‌کند؟» با تاکید بر این نکته که این خدمت قدم‌های اولیه خود را در ایران بر می‌دارد، گفت: «اگر بخواهیم BNPL در ایران به شکلی اصولی رشد کند، باید تمام بازیگران پس از کسب درکی درست از الزاماتBNPL پا به این عرصه بگذارند».

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.