حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر 2 تایید شد + فیلم

لیدی گاگا با گذاشتن یک پست اینستاگرامی رسما حضور خود در فیلم جوکر 2 را تایید کرد.

با انتشار یک پست اینستاگرامی رسما حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر 2، توسط این خواننده و بازیگر تایید شد.

سرانجام به صورت رسمی با یک انتشار یک تیزر از بازیگر هارلی کویین در فیلم جوکر 2 به همراه تاریخ اکران آن رونمایی شد. لیدی گاگا قرار است در کنار واکین فینیکس این نقش را بازی کند و همچنین این فیلم، موزیکال خواهد بود.

تیزر بسیار کوتاهی از فیلم جوکر 2 توسط لیدی گاگا منتشر شده که حضور فینیکس و او را در این فیلم را تایید می‌کند. هرچند این خبر هنوز به طور رسمی توسط سازندگان Joker: Folie A Deux تایید نشده، اما بر اساس این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، می‌توان نتیجه گرفت که لیدی گاگا در کنار واکین فینیکس در این فیلم حضور پیدا می‌کند.

فاواپرس / حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر 2 تایید شد

روز گذشته برادران وارنر رسما تایید کرد که دنباله فیلم Joker در سال ۲۰۲۴ و تاریخ دقیق ۴ اکتبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۳ مهر ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

جزییات داستان فیلم Joker: Folie A Deux هنوز اعلام نشده، اما «Folie à Deux» نوعی اصطلاح بالینی است که به «جنون مشترک» بین دو نفر اشاره دارد. می‌توان تصور داشت که فینیکس و گاگا نقش عاشقان دیوانه‌ای را ایفا می‌کنند که باعث هرج‌و‌مرج می‌شوند.

تیزر حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر 2 [تماشا کنید]

در فیلم اول، فینیکس نقش یک دلقک و استندآپ کمدین شکست خورده را ایفا می‌کرد که علیه ثروتمندان شهر گاتهام نوعی جنبش را آغاز کرد. این فیلم ۱۱ نامزدی جایزه اسکار را به دست آورد و فینیکس موفق شد تا برای اولین بار جایزه «بهترین بازیگر مرد» را برای آن کسب کند. همچنین بیش از ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

طبق گفته ورایتی، فینیکس برای حضور مجدد در جوکر 2 مبلغ ۲۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

شخصیت جوکر آن‌چنان شناخته شده و محبوب است که کمپانی وارنر را وادار کرد تا فیلم اختصاصی این شخصیت تحت عنوان Joker را در سال 2019 اکران کند تا با موفقیتی بی‌سابقه مواجه گردد. اثری که دنباله آن تحت عنوان Joker: Folie A Deux شناخته شده و شاهد بازگشت شاهزاده جرم و جنایت گاتهام با هنرنمایی واکین فینیکس خواهیم بود.

یکی از شایعاتی که حول محور دنباله فیلم جوکر طی چند ماه گذشته ایجاد شده بود، حضور شخصیت هارلی کوئین در این اثر بوده است. سرانجام به واسطه یک تیزر رسماً از حضور لیدی گاگا به عنوان هارلی کوئین پرده‌برداری شده و در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) می‌توانیم شاهد رقم خوردن اتفاقات هیجان‌انگیز جدیدی توسط این زوج محبوب دنیای کمیک باشیم.

با توجه به تیزر منتشر شده و تایید حضور لیدی گاگا در فیلم جوکر 2، می‌توان شایعه موزیکال بودن این فیلم را نیز تایید شده دانست. مسئله‌ای که با توجه به خوانندگی لیدی گاگا به طور قطع می‌تواند باعث پدید آمدن اثری متفاوت نسبت به فیلم نخست شود.

به دلیل نقدهای مثبت و فروش بالای یک میلیارد دلار فیلم جوکر، انتظارات از Joker: Folie A Deux که باری دیگر توسط تاد فیلیپس کارگردانی می‌شود، بالا خواهد بود. فیلمی که قطعاً جزو آثار مورد انتظار از سینمای دی‌سی بوده و به زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.