کشف حجاب شبنم فرشادجو و خداحافظی از بازیگری + عکس

شبنم فرشادجو با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش نوشت: دیگر به عنوان بازیگر در ایران کار نخواهم کرد.

به گزارش فاواپرس، با رسمی شدن کشف حجاب شبنم فرشادجو، وی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. وی از مدت‌ها پیش در کشور کانادا زندگی می‌کند.

کشف حجاب شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو در صفحه اینستاگرامش نوشت:

مهم نیست کجای جهانم، مهم اینه که عاشق وطنم هستم و دیگر به عنوان بازیگر در ایران کار نخواهم کرد.

فاواپرس / کشف حجاب شبنم فرشادجو و خداحافظی او از بازیگری

فرشادجو در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

فاواپرس / کشف حجاب شبنم فرشادجو و خداحافظی او از بازیگری

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو (زاده ۱۶ بهمن ۱۳۵۶) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته هنر‌های نمایشی است و در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

این بازیگر در سال 74 تئاتر را شروع کرد و کلاس های بازیگری را تحت نظر حمید سمندریان گذراند. شبنم فرشادجو از سال 74 و در سن 17 سالگی تئاتر را شروع کرد ولی خودش می‌گوید که خیلی دیر وارد تلویزیون شد و تجربه بازی در تئاتر باعث شد که بسیار موفق تر شود.

شبنم فرشادجو از سال 74 و در سن 17 سالگی تئاتر را شروع کرد ولی خودش می گوید که خیلی دیر وارد تلویزیون شد و تجربه بازی در تئاتر باعث شد که بسیار موفق تر شود.

ماجرای اشتباهی کشف حجاب شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو در اردیبهشت 99 به اشتباه عکسی از خودش بدون حجاب را در کویر در بخش استوری اینستاگرام قرار داد که خیلی سریع آن را حذف نمود. این عکس خیلی سریع در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و به کشف حجاب شبنم فرشادجو در ماه رمضان تعبیر شد. خانم فرشادجو خیلی سریع پس از پاک کردن این عکس، از کسانی که این عکس را پخش کردند درخواست کرد که عکس را حذف کنند و شایعه سازی نکنند زیرا او فقط می خواست این عکس را برای یکی از دوستانش بفرستد ولی به اشتباه در استوری فرستاد.

کشف حجاب شبنم فرشادجو به دلیل اعتراض

پس از انتشار خبر فوت دلخراش مهسا امینی (دختری که به دلیل برخورد گشت ارشاد فوت شد) شبنم فرشادجود در یک ویدیوی اعتراضی اعلام کرد که تصمیم گرفته بدون حجاب باشد و نوشت:

بخاطر این کارایی که می کنید، آدمو از هرچی گشت ارشاد بیزار می‌کنید

شبنم فرشادجو در شهریور ۱۴۰۱ در حمایت از مهسا امینی، دختر کشته شده توسط گشت ارشاد، کشف حجاب کرد.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.