بازدید جمعی از دانشجویان علوم کامپیوتر دانشگاه شریف از شرکت‌های گروه فناپ

جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، از هولدینگ فناپ در پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش فاواپرس به نقل از واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، بیش از ۳۵نفر از دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۸بهمن‌ماه جاری، از هولدینگ فناپ واقع در پارک فناوری پردیس بازدید کرده و از نزدیک با دستاوردهای برخی شرکت‌های گروه فناپ از جمله داتین آشنا شدند.

هدف از این بازدید، که با همراهی احمد مرشدیان مشاور مدیرعامل و رییس دفتر مسئولیت اجتماعی هلدینگ فناپ انجام شد، آشنایی دانشجویان با فضای کسب‌وکار حوزه فناوری‌اطلاعات به‌دلیل اثربخشی این فضا در آیندهشغلی و تحصیلی آنها و ورود به بازار کار بود.

در این بازدید که حدود ۴ساعت به‌طول انجامید، دانشجویان با بخش سامانه‌های مشتری‌محور، واحد کسب‌وکار و نرم‌افزار کربانکینگ، تیم نرم‌افزاری سپرده و ساتنا و پایا در شرکت داتین و بخش‌های مختلف سرزمین هوشمند پاد از جمله «پلتفرم کیدزی» و «لانچر اختصاصی پادباکس» آشنا شدند و مدیران این بخش‌ها نیز به سوالات دانشجویان درباره کاربردهای فنی سیستم‌های نرم‌افزاری و اپلیکیشن‌ها، خلاهای بازار کار و نحوه جذب نیروی انسانی در صنعت و … پاسخ دادند.

احمد مرشدیان هدف از اجرای این تور علمی را اقدامات فناپ در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز امروز و فردای صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تلاش فناپ این است که در پیوندزدن خروجی دانشگاه‌ها به بازار کار و صنعت، موثر واقع شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.