شروع بوت کمپ 15 هفته‌ای تست نفوذ

بوت کمپ آموزشی تست نفوذ از چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به مدت ۱۵ هفته توسط داتین و به میزبانی دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بوت‌ کمپ آموزشی تست نفوذ یک دوره فشرده و پیشرفته برای آموزش تست نفوذ و بررسی آسیب‌پذیری‌های رایج سامانه‌های مبتنی بر وب مانند SQLI، RCE، CSRF و XSS است. در این دوره قصد داریم با حضور تیم امنیت داتین، موضوعات مربوط به امنیت و تست نفوذ را به دانشجویان مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های معتبر کشور که برای این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند، آموزش دهیم و به آنها کمک کنیم تا با آمادگی بیشتر با چالش‌های واقعی در بازار کار روبه‌‌رو شوند.

این بوت کمپ تا ۱۵ هفته، هر چهارشنبه و در جلسات حضوری از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. افتتاحیه آن در نشستی با موضوع آشنایی با مسیرهای شغلی شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در صنعت بانکی توسط آرمان ساجدی‌نژاد، مدیر توانمندسازی توسعه سرمایه‌های انسانی داتین و فاطمه سلطانی، مدیر محصول خدمات داده بیمه‌گری داتین و مبحث هک و امنیت توسط سعیده زینالی، مدیر معماری امن داتین روز ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر طرح موضوعات مربوط به مشاغل، دانشجویان با مدرسه داتین و چگونگی فعالیت و حضور در آن نیز آشنا می‌شوند و می‌توانند سوالات خود را طرح کنند.

در جلسات بعدی نیز که از ۲۶ بهمن ماه آغاز می‌شود، افراد حاضر در این بوت‌ کمپ در کارگاه‌های آموزشی روی نفوذپذیری سامانه‌ها کار می‌کنند و منتورهای داتینی همراه این افراد هستند تا فعالیت‌هایشان را مرور کنند و برای یافتن مسیر درست به آنها راهنمایی دهند. در پایان این پانزده هفته، بر اساس تلاش و عملکرد افراد حاضر در بوت کمپ تست نفوذ، امکان همکاری با داتین برای علاقه‌مندان فراهم می‌شود.

ثبت‌نام در این بوت‌ کمپ با ظرفیت ۳۰ نفر، مختص دانشجویان است. دانشجویان دانشگاه مهندسی و علوم مهندسی دانشگاه شهید بهشتی می‌توانند تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه در سامانه گلستان درس مورد نظر را اخذ کرده و سایر دانشجویان برای ثبت‌نام لازم است، درخواست خود را به آدرس cse.sbu.ac.ir ارسال کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.