هک شدن شبکه خبر در میان سخنرانی رییسی / تکمیلی

در میانه سخنرانی رییس‌جمهور شبکه خبر برای لحظاتی هک شد.

به گزارش فاواپرس، شبکه خبر ضمن سخنرانی زنده ابراهیم رییسی برای دقایقی هک شد.

هک شدن شبکه خبر در میان سخنرانی رییسی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مهمترین خبرها و رویدادهای امروز بود.

فاواپرس / هک شدن شبکه خبر در میان سخنرانی رییسی

در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رییس‌جمهور این شبکه برای لحظاتی هک شد.

ظهر امروز صداوسیما هنگام پخش زنده سخنان رییس جمهور هک شد و پلتفرم تلوبیون این ماجرا را به نوعی رد کرد.

حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز(شنبه ۲۲ بهمن) هنگام پخش سخنان ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور شبکه خبر برای دقایقی هک شد این سخنرانی به صورت زنده پوشش داده می‌شد.

هنوز هیچ اطلاع بیشتری در این زمینه منتشر نشده و هیچ شخص و گروهی نیز مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

فاواپرس / هک شدن شبکه خبر در میان سخنرانی رییسی

هک شدن شبکه خبر / تکمیلی

گفتنی است، گروه هکری عدالت علی مسئولیت حمله سایبری به شبکه خبر را برعهده گرفته است اما بررسی ها نشان می دهد ادعاهای هک شبکه خبر مربوط به اختلال در نمایش در سایت تلوبیون و آن هم برای لحظاتی کوتاه است.

آنچه در پخش سخنرانی زنده رییسی رخ داده ، هک پخش مستقیم این رویداد از شبکه اینترنتی تلوبیون بوده است که به مدت 19 ثانیه رخ داده است. پیشتر هم در طول 18 ماه گذشته چندباری تلویزیون و تلویزیون اینترنتی تلوبیون هک شده بود.

تلوبیون در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلتفرم تلوبیون امروز مانند گذشته در حال سرویس‌دهی به مخاطبان بوده است، پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور محترم در مراسم ۲۲ بهمن و آرشیو آن بدون اختلال در دسترس بوده است. در حال بررسی فنی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هستیم نتایج بررسی ها، اطلاع رسانی خواهد شد.

فاواپرس / هک شدن شبکه خبر در میان سخنرانی رییسی / بیانیه تلوبیون

بر اساس ویدیوهای منتشره و اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی ،آنچه در پخش سخنرانی زنده رییسی رخ داده ، هک پخش مستقیم این رویداد از شبکه اینترنتی تلوبیون بوده است که به مدت ۱۹ ثانیه رخ داده است.

ویدیویی به این تایم زمانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که لوگوی مشخصی از تلوبیون یا شبکه خبر ندارد اما ادعا شده با قطع برنامه های تلوبیون در زمان پخش زنده منتشر شده است.

 


خبرهای مرتبط

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.