اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده برگزار شد + برندگان

25 تیم استارت‌آپی در اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده روز گذشته 25 بهمن‌ماه طرح‌های خود را برای سرمایه‌گذاران این حوزه ارایه کردند.

به گزارش فاوا پرس، اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده روز گذشته 25 بهمن در صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری برگزار شد و ۲۵ تیم استارت‌آپی طرح‌های خود را به سرمایه‌گذاران ارایه کردند. در پایان رویداد در دو بخش استارت‌آپی و شرکتی ۹ تیم به عنوان تیم‌های برتر این برگزیده شدند.

تیم‌های شرکت‌ کننده در این رویداد که در سه بخش شرکتی، استارت‌آپی و همچنین استارت‌آپ‌های حالت بذری که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کردند علاوه بر ارایه طرح‌ها و ایده‌های خود و دفاع از آنها در نمایشگاه جانبی این رویداد نیز شرکت کردند و طرح‌ها و فعالیت‌های خود را برای بازدید کنندگان ارایه کردند.

اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده با هدف حمایت از زنان کارآفرین در دور اول خود سعی کرد تا از استارت‌آپ‌هایی که بنیان‌گذار یا هم‌بنیان گذار آن را زنان تشکیل می‌دهند حمایت کند.

در این رویداد به ۹ تیم که در سه بخش مجزا به انتخاب داوران حاضر در رویداد جوایزی اهدا خواهد شد.

فاواپرس / برندگان اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده انتخاب شدند / حسین اسلامی

برندگان اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده انتخاب شدند

بین ۲۵ تیم شرکت‌کننده در اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده ۹ تیم به عنوان تیم‌های برتر این رویداد انتخاب شدند.

شکوفه آروین بنیانگذار استارت‌آپ «فامون» فعال در حوزه فرهنگ و تئاتر، زهرا سلطانی‌فر بنیانگذار استارت‌آپ «نوروکید» استارت‌آپ فعال در حوزه روانشناسی و اوتیسم و مریم باقری مدیرعامل شرکت‌ «کوآدو» فعال حوزه نانوتکنولوژی سه نفر برتر در رتبه سوم جوایز اولین رویداد جایزه نوآوری آزاده داننده قرار گرفتند.

در رتبه دوم نیز فاطمه شاه رجبی بنیانگذار استارت‌آپ «اسکیلنت» فعال در حوزه یادگیری و آموزش، سهیلا ارمک بنیانگذار استارت‌آپ «کاریفان» فعال حوزه گردشگری و شهره یعقوبی مدیرعامل شرکت «آرتیدام» فعال حوزه دامپروری هوشمند در رتبه دوم این جایزه قرار گرفتند.

در رتبه اول نیز تیم «هیرا» فعال در حوزه حمل‌ونقل به بنیانگذاری ماندانا پاکروان و استارت‌آپ‌ «بتاتیک» فعال در حوزه مهارت‌های شغلی به بنیانگذاری مینا رجایی و در بخش شرکت‌های فناور شرکت «ویدا» فعال در حوزه احراز هویت به بنیانگذاری نفیس حاتمی‌خواه نفرات اول این رویداد انتخاب شدند.

فصل مشترک صحبت‌های منتورها و سرمایه‌گذاران این رویداد هم این نکته بود که گرچه شرایط سرمایه‌گذاری در ایران و اوضاع اقتصادی و اجتماعی کسب و کارها مساعد نیست اما پول و سرمایه همیشه برای تیم‌های خوب وجود دارد و آنها نباید تنها به امید سرمایه‌گذاران باشند. بلکه باید از راه‌های مختلف مثل وام و تسهیلات به ادامه بقای استارت‌آپ خود بیندیشند و ناامید نشوند. آنها از تیم‌ها خواستند رویاهای خود را باور کنند و با ایده‌های نوآورانه خود جهان را به جایی بهتر برای زیستن تبدیل کنند.

روزهای پوست‌اندازی

حسین اسلامی رییس نصر تهران در بخش اختتامیه این رویداد با اشاره به فرازو فرودهای مسیر استارت‌آپی، روزهای سخت فعلی را به روزهای پوست‌اندازی تشبیه کرد و گفت: این رویداد به نام خانم آزاده داننده است و تیم‌های استارت‌آپی باید مثل ایشان با پشتکار و خستگی‌ناپذیر باشند، تعبیر من از این روزها، ناامیدانه نیست و مطمئنم تیم‌های خوب از پس روزهای سخت برمی‌آیند.

کتایون سپهری رییس کمیته علمی رویداد هم با اشاره به روند برگزاری این رویداد شبکه‌سازی میان تیم‌ها، منتورها و سرمایه‌گذاران را مهم‌ترین دستاورد این رویداد برشمرد و ادامه داد: من از نتایج رویداد امروز به این مهم دست یافتم که ما مسیر آزاده را درست رفته‌ایم و این تازه اولین قدم ما در مسیر ماندگار آزاده است.

فریبا مهدیون رییس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین نیز به برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه برای تیم‌ها اشاره کرد و شناخت استعدادهای جدید را از مهم‌ترین نتایج این رویداد دانست.

این رویداد همزمان با تولد زنده‌یاد آزاده داننده در نهم شهریور پایه‌ریزی شد و ۲۵ تیم از بین ۱۵۰ تیم برای شرکت در کارگاه‌های این رویداد انتخاب شدند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.