ازدواج زیباترین داور زن جهان با همکار خود

زیباترین داور زن جهان با همکار لهستانی خود ازدواج کرد.

به گزارش فاوا پرس، کارولینا بوجار داور ۲۵ ساله لهستانی که به خاطر عکس های اینستاگرامش و نشان دادن زیبایی‌های ظاهری‌اش معروف به زیباترین داور زن جهان است با یکی از داوران لهستانی به نام دنیل استفانسکی ازدواج کرد.

استفانسکی ۴۵ ساله، داور رسمی فیفاست که در مسابقات برتر مردان در لهستان قضاوت می کند و کارولینا ۲۵ ساله نیز، در لیگ برتر فوتبال زنان این کشور، به عنوان داور در زمین ظاهر می شود.

کارولینا بوجار و دنیل استفانسکی در ماه دسامبر در مراسمی در شهر گلیویتسه لهستان، به عنوان داوران مسابقه در زمین حاضر شدند. کارولینا عکسی از خودش و همسرش را در جریان این رویداد برای ۱۶۹,۰۰۰ فالوور خود در اینستا آپلود کرد و نوشت: ما از حضور همزمان در زمین یک مسابقه خوشحالیم.

زیباترین داور زن جهان به تازگی با عکس‌هایی از تعطیلات لوکس خود در حال سفر به سراسر جهان توجه طرفدارانش را جلب کرده است. کارولینا در سفرهای خود به یونان و مالدیو عکس هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و در ساحل و آب های زلال برای فالوورهای خود در اینستاگرام ژست گرفت.

کارولینا آگوست گذشته فاش کرد که فصل جاری نهمین دوره فعالیت او به عنوان داور است. او عشق خود را به این ورزش از پدربزرگش کارول، به ارث برده که یکی از مقامات فوتبال لهستان بوده است.

زیباترین داور زن جهان علاوه بر داوری، فارغ التحصیل رشته حقوق است و در بیوگرافی خود در اینستاگرام خود را یک وکیل متخصص در زمینه ورزش و مالکیت فکری معرفی می کند.

فاواپرس / ازدواج زیباترین داور زن جهان با همکار خود

با این حال، او هرگز از زمین فوتبال فاصله نگرفته است و سال گذشته عکس های متعددی از حضور خود در سکوهای بازی های لیگ ملت های لهستان مقابل ولز و بلژیک منتشر کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.