رشد 52 درصدی فروش آسیاتک در 11 ماهه سال جاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، ازمیزان درآمد ۱۱ ماهه سالجاری که رشد ۵۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته، خبر می‌دهد.

به گزارش فاواپرس، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد آسیاتک در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

شرکت آسیاتک در ۱۱ ماهه سال جاری ۱.۱۶۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است به طوری که در دوره مشابه سال قبل این رقم ۷۶۴ میلیارد تومان بوده است و مقایسه اعداد از رشد ۵۲ درصدی حکایت می‌کند.

گفتنی است که آسیاتک در ۱۲ ماهه ۱۴۰۰ معادل ۸۳۴ میلیارد تومان درآمد ناشی فروش خدمات شناسایی به ثبت رسانیده بود و با توجه به درآمد ۱.۱۶۴ میلیارد تومانی در دوره ۱۱ ماهه امسال، نشان از رشد قابل توجهی در این بازه زمانی می‌دهد.

نماد آسیاتک در بورس توانست در بهمن ماه امسال ۱۲۱ میلیارد تومان از خدمات قابل ارائه خود درآمد کسب کند که نسبت به دی ماه رشد درآمدی ۶ درصدی را نشان می‌دهد. درآمد شناسایی شده آسیاتک در دی ماه ۱۱۴ میلیارد تومان بوده است.

نماد آسیاتک بیشترین درآمد خود را در بهمن ماه از خدمات اینترنتی به دست آورده است. ارائه این خدمات، نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان فروش داشته است که این رقم در مقایسه با ماه قبل آن یعنی دی ماه رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد. مجموع درآمد این شرکت در ارائه خدمات اینترنتی در دی ماه ۷۵ میلیارد تومان گزارش می‌شود.

درآمد خدمات فناوری اطلاعات این نماد بورسی در بهمن ماه ۴۰ میلیارد تومان و فروش کالا نیز یک میلیارد تومان به ثبت می‌رسد.

فاواپرس / رشد ۵۲ درصدی فروش آسیاتک در ۱۱ ماهه سال جاری
درآمد و فروش خدمات آسیاتک در بهمن ماه سال ۱۴۰۱

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.