خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین

با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی طبق ابلاغیه وزارت صمت باید مبلغ ۵ میلیاردریال را در یکی از حسابهای کوتاه مدت، قرض الحسنه و یا حساب جاری بدون دسته چک واریز و مسدود کنند.

شایان ذکر است ارائه خدمت وکالتی کردن حساب جهت خرید خودروهای وارداتی صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم است و طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امکان ثبت نام و خرید برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

بنا به این گزارش، متقاضیان خودروهای وارداتی از شنبه ۶ اسفندماه به مدت یک هفته فرصت دارند به سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir مراجعه و پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

پیش‌شرط ثبت‌نام سامانه، موجودی حساب بانکی متقاضی است که به طور علی‌الحساب ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. بر این اساس متقاضیان خرید خودروهای وارداتی باید قبل از ثبت‌نام در سامانه، با مراجعه به شعب بانک‌های منتخب، فرم مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروهای خارجی را پر کنند. این پول درحساب شخصی متقاضی باقی می‌ماند و مسدود می‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.