نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تربیت مدرس، نهم و دهم اسفند ماه ۱۴۰۱، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود. این کنفرانس هر ساله توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مدیریت برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها» است.

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از کمیته‌های علمی مدیریت راهبردی، منابع انسانی، حکمرانی و خط‌مشی گذاری عمومی، مدیریت گردشگری، مسؤولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای، بازاریابی و مدیریت تولید، فناوری و عملیات، به دبیری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا و تهران تشکیل شده است.

برنامه‌های این کنفرانس شامل افتتاحیه، برگزاری پنل‌های تخصصی و اختتامیه در روزهای نهم و دهم اسفندماه ۱۴۰۱ است و در محل دانشگاه تربیت مدرس، میزبان علاقه‌مندان، دانشجویان، محققان و اساتید خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.