قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز 3 مرداد 1401

قیمت گوشی آیفون ۱۳ امروز یکشنبه دوم مرداد ۱۴۰۱ به ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت M32 سامسونگ به پنج میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسید.

در این مطلب می‌توانید از آخرین قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار تلفن همراه کشور آگاه شوید.

به گزارش فاواپرس، قیمت گوشی آیفون ۱۳ امروز به ۴۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید. آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی شیائومی MI 11T Pro با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۱۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید. MI 12 Pro با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۲۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. 12X شیائومی هم با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی سامسونگ S22 Ultra 5G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۳۸ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسید. S21 FE 5G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۱۷ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و S22 5G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

فاواپرس / قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A13 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی که به حافظه‌موقت چهار گیگابایت مجهز شده، حدود چهار میلیون تومان قیمت دارد. رتبه دوم به گلکسی A32 تعلق دارد. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند.

گلکسی A53 نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل هم به‌تازگی جانشین A52s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد. گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A73 نسخه سازگار با 5G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با 5G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

گلکسی S21 FE 5G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S22 نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد. برای خرید نسخه ارزان‌تر از آن می‌توانید گلکسی S22 5G را بررسی کنید.

[wptb id=11388]

فاواپرس / قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایرانی است. این موبایل با حافظه‌موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. در رتبه دوم نام Poco X4 Pro نسخه سازگار با 5G را می‌بینیم. خریداران این گوشی ترجیح می‌دهند سراغ مدلی بروند که به حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. Note 11s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

بین گوشی‌های پرفروش شیائومی باید از Xiaomi 11 Lite 5G NE اسم ببریم. کمی قدیمی شده، اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت عادلانه هنوز محبوبیت خود را در بازار ایران حفظ کرده است. با توجه به ضخامت کم، این گوشی را بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌کنند. گران‌ترین گوشی حال حاضر شیائومی در بازار ایران Mi 11 Ultra است.

شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. شیائومی 12x رقیب گلکسی S21 FE است و همان حدود قیمت فروخته می‌شود. بین گوشی‌های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی 9A، پوکو C31، ردمی 9C و Poco 31 اشاره کنیم که قیمت آن‌ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است.

[wptb id=11390]

فاواپرس / قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

آیفون یک گوشی اشرافی گرانقیمت به‌دردنخور است که همه به‌محض اینکه پول توی دست‌وبالشان باشد، یکی از آن‌ها را برای خودشان می‌خرند. به‌جز این چه چیزی می‌تواند باعث شود آیفون ۱۳ پرومکس با کف قیمت ۵۰ میلیون تومان، با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت جزو گوشی‌های پرفروش قرار بگیرند؟ آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ هم، چون خوش‌قیمت هستند در این فهرست جا می‌گیرند، اما به‌هرحال در حال حاضر ناچار هستید برای ساده‌ترین آیفون ۱۳ حداقل ۳۵ تا ۳۷ میلیون تومان پول خرج کنید.

آیفون SE مدل 2022 که یک موبایل اقتصادی است و در دنیا نقش آیفون ارزانقیمت را بازی می‌کند، در ایران حدود ۱۷، ۱۶ میلیون تومان ارزش دارد. نمونه‌های آکبند آیفون SE مدل 2020 را هم می‌توان پیدا کرد هرچند خریدن آن‌ها رسما دل شیر می‌خواهد. چون زیادی قدیمی و دمدمه شده‌اند.

[wptb id=11396]

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.