به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارعپور در دیدار با مدیران پیامرسانهای داخلی گفت: « برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیامرسانهای داخلی نخست باید کیفیت سرویسهای داخلی ارتقا یابد و قابلیت رقابت با پیامرسانهای خارجی را به دست آورند.»
او افزود: «پیامرسانهای داخلی باید از مزیتهای بومی استفاده کرده و سبد خدمات خود را محدود به پیام رسانی نکنند.» طبق گفته او، تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارائه شود مردم هم از پیامرسانهای داخلی استقبال میکنند.
زارعپور گفت: «نخستین گام برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیامرسانهای داخلی مبارزه با ویروس خود ناباوری است. تا وقتی این ویروس وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینهای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد.»
زارعپور با تأکید بر اینکه باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیامرسانهای داخلی تلاش کرد، گفت: «در سالهای گذشته برخی ضعفها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیامرسانهای داخلی شد که حتی با رفع نواقص و ضعفهای گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاعرسانی و تبلیغات مناسب در عین ارائه خدمات مطلوب به مردم میسر میشود.»