به گزارش روابطعمومی بانک ملت، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، در این مراسم ضمن قدردانی از دستاندرکاران طراحی و عملیاتی کردن ارزشکارت، اظهار کرد: « بانکها برای باقیماندن در عرصه رقابت، دو کار مهم باید انجام دهند که یکی ایجاد تنوع در ارائه محصولات و دیگری روزآمد کردن محصولات و ارائه محصولات جدید فراتر از نیازهای مشتریان است.»
او با اشاره به این نکته که بانکها و مؤسسات مالیواعتباری باید به یک سوپرمارکت مالی تبدیل شوند تا بتوانند همه نیازهای مشتریان را در زمینه خدمات و محصولات تأمین کنند، افزود: «بانکها باید حتی قبل از اعلام نیاز مشتریان، نیازسنجیهای لازم را انجام دهند وگرنه در شرایط رقابتی سنگین، از گردونه رقابت خارج خواهند شد.»
به گفته او، بانک ملت، برای تکمیل چرخه خدمات موردنیاز مشتریان خود، شرکتهایی تأسیس کرده است که این شرکتها باید نیازهای مشتریان را شناسایی و متناسب با آن خدمت یا محصول جدید را تولید و ارائه کنند.
مدیرعامل بانک ملت در خصوص کارت اعتباری ارزشکارت گفت: «تولید این محصول اقدام ارزشمندی است که در آن از منابع بانک استفاده نمیشود و درعینحال به مشتریان هم برای دریافت سود و مبالغ تسهیلات، فشاری وارد نمیشود و همه چیز بر اساس توافق شرکت و فروشندگان کالا و خدمات تعیین میشود. طراحی این محصول یک حرکت چندجانبه است و امیدواریم که همه شرکتهای زیرمجموعه از این کار الگو بگیرند و با بهرهگیری از توانمندی و پتانسیل شرکتهای دیگر بانک، تأمین نیازهای مشتریان را در دستور کار قرار دهند و از این طریق برای خود نیز درآمد خوبی ایجاد کنند.»
بیگدلی تأکید کرد: «از مدیران ارشد بانک بهویژه در بخش اجرا نیز انتظار میرود که برای رونق این محصول، همکاریهای لازم را انجام دهند و این محصول را در شعب نیز به مشتریان معرفی کنند زیرا بدون همراهی و همکاری بانک، فروش این محصول با موفقیت همراه نخواهد شد. هرچه تعداد فروشندهها زیادتر باشد تنوع محصولات نیز بیشتر خواهد شد و مشتریان با علاقهمندی بیشتری نسبت به دریافت این کارت اقدام خواهند کرد.»
علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل گروه مالی ملت هم با قدردانی از حمایتهای مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره بانک ملت در طراحی و اجرایی شدن ارزشکارت، گفت: «ما در این کارت از منابع فروشگاهها استفاده میکنیم و بازپرداخت اقساط فروشگاهها نیز تحت پوشش بیمه قرار میگیرد.»
به گفته او، بازپرداخت اقساط تسهیلات ارزشکارت از سوی سازمانها و از محل حقوق کارکنان، تضمین میشود به همین دلیل، فروشگاهها استقبال زیادی از این خدمت خواهند کرد.
جعفر حقشناس، مدیرعامل شرکت ارزشآفرین اطلس هم صدور کارت اعتباری ارزشکارت را باعث افزایش قدرت خرید، فراهم شدن امکان خرید اعتباری و اقساطی، فراهم شدن امکان انتخاب تعداد اقساط و تسویه قطعی پیش از سررسید، دانست و گفت: «جلوگیری از افزایش نقدینگی و پول کاغذی، کاهش تورم، عدم نیاز به ضامن و تشریفات اداری خاص، قابلیت شارژ مجدد و … از مزایای این کارت است.»