علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک شد

هیات مدیره شرکت ملى انفورماتیک «على عبدالهى» را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد. عبدالهی جایگزین «علیرضا عیدی مراد» در این سمت شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، هیئت مدیره این شرکت امروز با برگزاری جلسه‌ای، «علی عبدالهی» را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کرد.

عبدالهى پیش از این سابقه حضور و فعالیت به عنوان رئیس مرکز فناورى اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادى و دارایى و همچنین رئیس کارگروه مدیریت یکپارچه و هماهنگى میان سندباکس‌ها یا محیط‌هاى آزمون، عضویت در کارگروه «تحول دیجیتال بانک ها» و مدیریت فناورى اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار را در کارنامه خود دارد.

هیات‌مدیره شرکت ملی انفورماتیک همچنین از زحمات و تلاش‌های علیرضا عیدی‌مراد که تاکنون مدیرعامل این شرکت بود، تقدیر و تجلیل به عمل آورد. عیدی‌مراد از تیرماه امسال عهده‌دار این سمت شده بود.

لازم به ذکر است عبدالهی دارای دکتری تخصصی در رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی گرایش سیاست‌گذاری با عنوان رساله دکتری «ارائه چارچوبی برای تعیین استراتژی دانش در شرکت‌های مشاوره و نظارت برطرح های انفورماتیکی» است.

عبدالهی مولف بیش از 40 مقاله ملی و بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات و تالیف کتاب‌های «امضای دیجیتال»، «نگاهی جامع به زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر»، «سیستم‌های اطلاعاتی با رویکرد مدیریت مالی» و ترجمه کتاب های «تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عصر دیجیتال بر جوامع، دولت ها و کسب و کار ها» و «بازاریابی از منظر مدیریت مالی» است.

وی همچنین دارای سابقه اجرا، مشاوره و نظارت بر بیش از 20 پروژه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارنده گواهینامه‌های بین المللی از جمله ITIL و XBRL و عضویت در کمیته علمی چندین کنفرانس و همایش ملی و بین المللی حوزه فناوری اطاعات است.

گفتنی است شرکت ملی انفورماتیک به عنوان بازوی فناوری بانک مرکزی در سال 69 تاسیس شده است و شرکت‌های خدمات انفورماتیک، شاپرک، مدیریت امن کاشف، فرادیس البرز و مشاوره مدیریت و فناوری ره‌نما در زیرمجموعه آن قرار دارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.