رونمایی از اولین محصول تولید لیون کامپیوتر تا 45 روز دیگر

مدیرعامل لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این شرکت اعلام کرد تا حدود یک ماه و نیم دیگر از اولین محصول تولید شده لیون کامپیوتر رونمایی می‌شود. این محصول برای بازار داخل و همچنین با هدف صادر کردن به بازار‌های جهانی تولید می‌شوند.

به گزارش فاواپرس، سعید حسینی، در آیین رونمایی از هویت بصری و تغییر لوگوی این برند، اعلام کرد: «به دلیل آن که تا به حال از تولید‌کننده ایرانی به درستی حمایت نشده، کالای با کیفیت نیز تولید نمی‌شود؛ اما ما عقیده داریم لیاقت کاربر و بازار ایرانی، بیش از این‌هاست.»

در این مراسم که در ساختمان اصلی لیون کامپیوتر برگزار شد، حسینی مدیرعامل و بنیان‌گذار لیون از فعالیت‌های گذشته خود در بازار کامپیوتر و چگونگی شکل‌گیری این برند ۱۷ ساله صحبت کرد و گفت: در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، صد درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود. او در خصوص فعالیت‌های وابسته به لیون هم توضیح داد: در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون تک از جمله فعالیت‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند و به‌زودی هم تولید محصول جالب و متفاوتی را از لیون کامپیوتر شاهد خواهیم بود.

حسینی در خصوص ورود به عرصه تولید گفت: قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت‌افزاری است. این محصولات قرار است به صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد بازار جهانی دارند.

حسینی در گفت‌وگویی درباره علت تغییر دادن هویت بصری و لوگوی لیون کامپیوتر توضیح داد: «برای اینکه بتوانیم هویت اصلی لیون کامپیوتر را به مخاطب نشان دهیم و به چشم‌انداز مدنظر خود برسیم باید از ابتدای کار حرفه‌ای پیش می‌رفتیم. تا پیش از این حرفه‌ای پیش نرفتیم و تصمیم گرفتیم با تازه‌سازی هویت خود، در مسیر حرفه‌ای شدن قدم بگذاریم.»

او در پاسخ به این سوال که چشم‌انداز مدنظر لیون کامپیوتر چیست گفت: در حال حاضر نمی‌توانم دقیق توضیح دهم اما به‌صورت کلی ما سهم بیشتری از بازار سخت‌افزار می‌خواهیم و قصد داریم در شرایط فعلی لذت استفاده از تکنولوژی را برای مردم فراهم کنیم.

او همچنین از ورود به حوزه موبایل در آینده نزدیک خبر داد و گفت در آینده‌ای بسیار نزدیک فروش موبایل را هم روی سایت فعال می‌کنیم و خود سایت هم در حال تغییر و تحول است و از نظر ظاهری شکل و شمایل متفاوتی به خود خواهد گرفت.

حسینی در پاسخ به سوال دیگر درخصوص علت ورود به حوزه تولیدات اعلام کرد: «ما به این نگاه کردیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. در حال حاضر کسی به کالای ایرانی افتخار نمی‌کند. ما می‌خواهیم کالایی را در بالاترین سطح کیفیت بسازیم که بتوانیم به آن افتخار کنیم.»

به گفته مدیرعامل لیون کامپیوتر این کالاها در حوزه تکنولوژی و عمدتا در حوزه سخت‌افزار است. او همچنین اعلام کرد پس از رونمایی، این کالاها را در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌دهند تا اگر کیفیت پایینی داشت، رسانه‌ها با شدیدترین لحن به آن انتقاد کنند.

سعید حسینی که خود رابطه نزدیکی با دنیای رمزارز‌ها دارد در پاسخ به سوال آخر مبنی بر اینکه آیا لیون کامپیوتر قصد ورود به متاورس و یا صرافی‌های رمزارزی را دارد یا خیر گفت: ما برنامه‌های مختلفی در متاورس خواهیم داشت اما با توجه به فضای فعلی که عموما کسب‌وکار‌ها به علت ترند بودن متاورس به سراغ آن رفته‌اند، لیون وارد این حوزه نمی‌شود.

او در خصوص فعالیت به عنوان صرافی هم توضیح داد فعلا قصدش را نداریم اما اگر در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی باشد حتما به این حوزه ورود می‌کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.