مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) در پی درخواست تشکلهای بخش خصوصی، ساعت کار مرکز پاسخگویی اینماد (سامانه نماد اعتماد الکترونیکی) را ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه افزایش داد.
به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، پیرو درخواست تشکلهای بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسبوکار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرفکنندگان حوزه تجارت الکترونیکی میرساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکلهای تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار میشود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ بود، از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ الی ۱۷ افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.