آشنایی با حلقه هوشمند و لوکس گوچی!

حلقه هوشمند گوچی x Oura از نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، هفت حسگر دما و آنالیز خواب پشتیبانی می‌کند.

حلقه هوشمند گوچی x Oura از نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، هفت حسگر دما و آنالیز خواب پشتیبانی می‌کند و مواد درجه یک، از جمله پایه کوراندوم مصنوعی مشکی احاطه شده با نوار‌های طلای ۱۸ عیار و یک آرم گوچی از طلای ۱۸ عیار تزیین شده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از گیزموچاینا، برند لوکس جهانی گوچی با همکاری شرکت Ōura، تولیدکننده فنلاندی لوازم سلامت الکترونیکی که بیشتر به خاطر حلقه هوشمند Oura شناخته می‌شود، به تازگی یک حلقه هوشمند ممتاز به بازار عرضه کرده اند.

حلقه گوچی x Oura تمام ویژگی‌های نظارت بر سلامتی که در نسل سوم ردیاب تناسب اندام حلقه هوشمند Ōura وجود دارد را دارا می باشد؛ اما با نمای بیرونی بسیار مجلل که توسط گوچی طراحی شده است. این حلقه با مواد درجه یک، از جمله پایه کوراندوم مصنوعی مشکی احاطه شده با نوار‌های طلای ۱۸ عیار و یک آرم گوچی از طلای ۱۸ عیار تزیین شده است.

فاواپرس / حلقه هوشمند گوچی

مواد به کار رفته در این حلقه بسیار ظریف‌تر و دقیق‌تر از روکش‌های استاندارد Oura Ring Gen 3 هستند که در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، مشکی براق یا مشکی مات ارائه می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های فنی، حلقه Gucci Oura یک محصول فناوری سلامتی است. این حلقه هوشمند با نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، هفت حسگر دما و آنالیز خواب، به صورت روزانه به خواب، فعالیت و آمادگی کاربران امتیاز می‌دهد.

فاواپرس / حلقه هوشمند گوچی

این حلقه تنها ۴ تا ۶ گرم وزن دارد، اما به دلیل اندازه کوچک، فاقد صفحه نمایش است. همچنین می‌تواند با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند و سایر دستگاه‌های بلوتوثی متصل شده و داده‌های ضربان قلب و الگو‌های چرخه خواب را به آن‌ها منتقل کند. این حلقه برای مقاومت در برابر آب در عمق ۱۰۰ متری رتبه بندی شده است. حلقه Gucci Oura با برنامه‌های ردیابی سلامت Apple Health و Google Fit برای سهولت تجزیه و تحلیل و خواندن آمار سلامت فعلی کاربران سازگار است.

در صورتی که می‌خواهید سلامت خود را ردیابی کنید، اما اندازه ساعت هوشمند یا بند تناسب اندام را دوست ندارید، یک حلقه هوشمند می‌تواند برای شما مناسب باشد. این حلقه لوکس با قیمت ۹۵۰ دلار امریکا به فروش می‌رسد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.