همانطور که توییتر در وبسایت خود توضیح میدهد، با وجود این ویژگی، کاربران هنگام بازدید از پروفایل یک کسبوکار، به اطلاعات و گزینههای جدیدی دسترسی خواهند شد. یکی از این گزینهها به موقعیت مکانی کسبوکار مربوط میشود و زمانی که کاربران روی آن ضربه بزنند، از طریق برنامههای نقشه مانند گوگل مپس، به مسیر فروشگاه دسترسی پیدا میکنند.
ارتباط با مشتریان در توییتر
علاوه بر این، کسبوکارها همچنین میتوانند راهی برای ارتباط با مشتریان خود مانند «شماره تلفن» یا «لینک برای ارسال ایمیل» به پروفایلشان اضافه کنند.
ویژگی جدید توییتر از لحاظی به کارتهای اطلاعات کسبوکار موتور جستجو و نقشه گوگل شباهت دارد که در آنها نیز اطلاعاتی از جمله مکان، وبسایت، ساعات کار و اطلاعات تماس کسبوکارها نمایش میدهد.
این ویژگی جدید اکنون فقط در دسترس کاربران برخی مناطق جهان از جمله ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفته است و انتظار میرود تا به زودی برای تمام کاربران ارائه شود.
«جین منچون وونگ»، محقق شناخته شده اپلیکیشنها، اخیرا در همین رابطه با انتشار تصویر بالا گفته بود که توییتر در تنظیمات مربوط به اشتراکگذاری دادههای موقعیت مکانی Location Spotlight تغییراتی اعمال کرده است.
توییتر اوایل سال جاری، امکان ساخت پروفایلهای حرفهای را برای کاربران خود فراهم کرد تا کسبوکارها و سازندگان محتوا به مواردی از جمله نمایش محصولات و کاتالوگهای خود یا ایجاد خبرنامه دسترسی داشته باشند.
در حال حاضر، اخبار اصلی توییتر به پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید آن مربوط میشود که گفته میشود جلسه جدید آنها امروز برگزار خواهد شد. در همین حال، گزارشهای زیادی درباره قابلیتهای جدید توییتر، از جمله قابلیت ویرایش توییت شنیده میشود.