شرایط حضور در مسابقه واقعی بازی مرکب اعلام شد

نتفلیکس می‌خواهد با الهام از سریال محبوب «بازی مرکب» (Squid Game) یک ریالیتی شو به صورت مسابقه ای با حضور شرکت کنندگان بسازد.

نتفلیکس شرایط حضور در ریالیتی شو مسابقه واقعی بازی مرکب با با ۴/۵ میلیون دلار جایزه را اعلام کرد. البته در این ریالیتی شو به آن شکلی که در سریال شاهدش بودیم پای مرگ و زندگی در میان نخواهد بود.

قرار است ۴۵۶ شرکت کننده از نقاط مختلف دنیا در مسابقه ای شرکت کنند که بدترین عقوبت آن دست خالی برگشتن به خانه یعنی از دست دادن جایزه ی ۴.۵۶ میلیون دلاری ریالیتی شو خواهد بود. گفته می شود که برای ثبت نام و بدست آوردن شانس حضور در این مسابقه باید به آدرس اینترنتی  squidgamecasting.com رفته و یک ویدیو یک دقیقه ای از خود را آنجا آپلود کنید هر چند اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

نتفلیکس همچنین چند روز قبل رسما از ساخت فصل دوم این سریال محبوب خبر داد.

این پلتفرم امروز نیز اعلام کرد ریالیتی شوی ۱۰ قسمتی این سریال به نام «بازی مرکب: چالش» (Squid Game: The Challenge) «بزرگ ترین در تاریخ ریالیتی شوهای تلویزیون از جهت تعداد شرکت کننده و مبلغ جایزه نقدی» خواهد بود.

فاواپرس / شرایط حضور در مسابقه واقعی بازی مرکب اعلام شد

طبق اعلام نتفلیکس، شرکت کنندگان در تعدادی مسابقه شرکت خواهند کرد که با الهام از سریال اصلی طراحی شده اند. این مسابقات با چند مورد جدید و غافلگیرانه هم همراه خواهند بود. در این مسابقه استراتژی، اتحاد و شخصیت شرکت کنندگان به آزمایش گذاشته می شود و حذف آن ها بر این اساس صورت خواهد گرفت.

شرکت کنندگان باید دست کم ۲۱ سال داشته باشند، زبان انگلیسی بلد باشند و تا حداکثر ۴ هفته در اوایل سال ۲۰۲۳ برای فیلمبرداری در دسترس باشند.

تعداد شرکت کنندگان همان تعدادی است که در سریال وجود داشت. شخصیت اصلی داستان، سونگ گی – هون هم شرکت کننده شماره ۴۵۶ خطاب می شد.

این درام کره جنوبی ماجرای افراد بدهکاری را روایت می کرد که برای به دست آوردن یک جایزه ی بزرگ نقدی در یک سلسله مسابقه ی کودکانه اما مرگبار با یکدیگر رقابت می کردند.

این سریال رکورد محبوب ترین سریال تاریخ نتفلیکس را در اختیار دارد و پس از آغاز انتشارش، طی ۲۸ روز اول ۱۱۱ میلیون کاربر نتفلیکس آن را تماشا کردند.

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال «بازی مرکب»، هوانگ دونگ هیوک روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «۱۲ سال طول کشید تا فصل اول “بازی مرکب” محقق شود. اما تنها ۱۲ روز طول کشید تا به محبوب ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.»

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.