رسوایی اخلاقی خانواده ایلان ماسک: تنها هدف ما در زمین تولیدمثل است

به تازگی تایید شد که ایلان ماسک، پیش از آنکه از طریق رحم اجاره‌ای با گرایمز بچه دار شود، به طور مخفیانه از یکی از مدیران ارشد کمپانی‌اش نورالینک صاحب دو فرزند شده بود.

به گزارش فاواپرس، به تازگی تایید شد که ایلان ماسک، پیش از آنکه از طریق رحم اجاره‌ای با گرایمز بچه دار شود، به طور مخفیانه از یکی از مدیران ارشد کمپانی اش نورالینک صاحب دو فرزند شده بود. حالا پدر ایلان ماسک اعتراف کرده است که با دخترخوانده‌اش، جانا بزویدنهوت، صاحب فرزند دیگری شده است.

استارول ماسک، ۷۶ سال سن دارد و در سال ۲۰۱۹ به همراه جانا ۳۵ ساله، برای دختر تازه واردشان، آغوش باز کردند. اما او خبر به دنیا آمدن فرزندش را، بعد از سه سال، چهارشنبه هفته گذشته، تایید کرد و گفت: «تنها چیزی که ما به خاطر آن، روی زمین هستیم تولید مثل است». این دو در حال حاضر یک پسر ۵ ساله به نام الیوت راش دارند که در سال۲۰۱۷، به دنیا آمده است.

فاواپرس / رسوایی اخلاقی خانواده ایلان ماسک: تنها هدف ما در زمین تولیدمثل است

ارول به وضوح میل شدید پسر مشهورش را برای تولید مثل دارد. خبر فرزند دوم ارول فقط یک هفته پس از اینکه معلوم شد ایلان با یکی از مدیران شرکت هوش مصنوعی خود صاحب دو فرزند شده است، منتشر شد. ارول اعتراف کرد که حاملگی جانا برنامه ریزی نشده بوده است و آنها به دلیل اختلاف سنی ۴۱ ساله شان دیگر با هم زندگی نمی کنند.

او گفت: «هر مردی که با یک زن جوانتر ازدواج کند، حتی اگر احساس شادابی کند و برای مدتی حالش خوب باشد، اما یک شکاف بزرگ بینشان وجود خواهد داشت… و این شکاف بلاخره خود را نشان می دهد». اعضای خانواده ماسک پیچیده هستند و روز به روز به تعدا آنها هم اضافه می شود. ارول هفت فرزند و ایلان ۱۰ فرزند دارد.

فاواپرس / رسوایی اخلاقی خانواده ایلان ماسک: تنها هدف ما در زمین تولیدمثل است

پدر ایلان ماسک، یک مهندس ثروتمند، اهل آفریقای جنوبی است و در سال ۱۹۷۰ با مایه هالدمن ازدواج کرد و از او صاحب سه فرزند: ایلان، کیمبال و توسکا شد. این زوج در سال ۱۹۷۹ از هم جدا شدند، قبل از اینکه ارول با هاید بزویدنهوت، بیوه جوانی که قبلا دو فرزند از جمله جانا داشت، ازدواج کند. ارول و هاید با هم دو فرزند داشتند و وقتی او ناپدری جانا شد، او فقط ۴ سال داشت. ارول و هاید در نهایت پس از یک ازدواج ۱۸ ساله از هم جدا شدند.

فاواپرس / رسوایی اخلاقی خانواده ایلان ماسک: تنها هدف ما در زمین تولیدمثل است

اما خانواده ماسک متعاقباً هنگامی که جانا در سال ۲۰۱۷ از ارول بچه دار شد، متحیر شدند. این اتفاق منجر به درگیری شدید بین ارول و ایلان شد و مدیر عامل تسلا از اینکه پدرش خواهر ناتنی‌اش را باردار کرده، عصبانی بود. سایر فرزندان ارول نیز از بچه تازه متولد شده او و جانا، شکه شده و ناراحت بودند. ارول در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد: «آنها (فرزندانش) هنوز از این قضیه خوششان نمی آید»

استایلان به طور رسمی در مورد آخرین فرزند پدرش اظهار نظری نکرده است. آن دو هنوز هم رابطه خوبی با هم ندارند و ایلان، پدرش را انسانی وحشتناک توصیف می کند.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.