باز هم رسوایی؛ رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل

طبق گزارشی جدید، ایلان ماسک با همسر موسس گوگل رابطه داشته و به این ترتیب به یکی از دوستان قدیمی خود یعنی موسس گوگل، سرگی برین خیانت کرده است.

به گزارش فاواپرس، بر اساس گزارش جدیدی که از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده، ایلان ماسک به یکی از دوستان قدیمی خود یعنی سرگی برین موسس و هم‌بنیانگذار گوگل خیانت کرده و با همسر او ارتباط داشته است و همین ارتباط باعث شده که سرگی برین از همسرش، نیکول شاناهان جدا شود.

وال استریت ژورنال می‌گوید پس از انتشار این گزارش، با برین، ماسک و شاناهان ارتباط گرفته، اما هیچ کدام از آن‌ها اظهارنظری درباره این گزارش نکرده‌اند.

خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل 

طبق گزارش وال استریت ژورنال، ایلان ماسک پاییز سال گذشته (٢٠٢١) با نیکول شاناهان، همسر سرگی برین، بنیانگذار گوگل در ارتباط بوده و احتمالا همین موضوع باعث شده تا برین اوایل سال جاری از نیکول شاناهان تقاضای طلاق کند و همچنین دوستی طولانی مدت خود با ایلان ماسک را قطع کند.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک و سرگی برین برای مدت طولانی ارتباط دوستانه داشتند و حتی زمانی که ثروتمندترین فرد جهان خانه‌ای نداشته، در خانه برین در سیلیکون ولی می‌مانده است. با این حال این دوستی با ارتباط ماسک با همسر برین، نیکول شاناهان به پایان رسیده است.

فاواپرس / خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

گفته می شود که ایلان ماسک در دسامبر سال گذشته در نمایشگاه هنر بازل، با همسر سرگی برین، نیکول شاناهان، رابطه کوتاهی داشته است. برین، هشتمین مرد ثروتمند جهان با دارایی خالص ۹۵ میلیارد دلار و بنیانگذار گوگل، در ژانویه درخواست طلاق داد. به گفته منابع نزدیک، ایلان ماسک پس از اینکه سرگی برین از رابطه ماسک با همسرش مطلع شد و درخواست طلاق داد، در اوایل سال جاری در یک مهمانی زانو زد و از برین طلب بخشش کرد.

گرچه برین، دلیل جدایی خود را اختلافات آشتی ناپذیر ذکر کرده است، اما روزنامه ها گزارش دادند که رابطه ماسک با نیکول، نقطه پایان ازدواج آنها بود. ظاهرا نیکول و سرگی قبلاً به دلیل استرس ناشی از همه گیری کرونا با مشکلات زناشویی روبرو بودند. آنها همچنین بر سر مراقبت از دختر چهار ساله خود دعوا داشتند.

فاواپرس / خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

برین در ژانویه سال جاری میلادی تقاضای طلاق از شاناهان را تقدیم دادگاه کرد؛ درخواستی که علت آن «اختلاف‌های رفع‌نشدنی» عنوان شده بود. با این حال طبق گزارش وال استریت ژورنال، برین چندین هفته پس از اطلاع از ارتباط میان ماسک و همسرش، این درخواست را ارائه کرده است.

وال استریت ژورنال می‌گوید پس از انتشار این گزارش، با برین، ماسک و شاناهان ارتباط گرفته، اما هیچ کدام از آن‌ها اظهارنظری درباره این گزارش نکرده‌اند.

بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، ماسک با ۲۴۲ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد جهان است. برین با دارایی خالص ۹۴.۶ میلیارد دلار هشتمین ثروتمندترین کشور است.

فاواپرس / خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

مشخص نیست که آیا سرگی برین در نمایشگاه هنر بازل حضور داشته است یا نه، اما ماسک، که به تازگی از گریمز جدا شده بود، آنجا بود و در مقطعی با نیکول رابطه عاشقانه برقرار کرد. یک ماه بعد ، سرگی درخواست طلاق داد. نیکول اکنون به دنبال طلاق ۱ میلیارد دلاری است؛ کسری از ثروت ۹۵ میلیارد دلاری شوهرش، اما ظاهراً بیش از آن چیزی است که تحت شرایط پیش از ازدواج، حق دریافت آن را دارد.

البته نیکول مدعی است تحت فشار در دوران بارداری مجبور به امضای قرارداد پیش از ازدواج شده است. برین و شاناهان، یک دختر دارند که در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد. بنیانگذار گوگل درخواست کرده است تا حضانت او را به عنوان بخشی از اقدامات طلاق تقسیم کنند. زمانی که مراحل طلاق در ژانویه آغاز شد، نیکول گفت: «امیدوارم من و سرگی به خاطر فرزندمان با عزت، صداقت و هماهنگی پیش رویم.»

فاواپرس / خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

در زمان ارتباط ادعا شده میان ماسک و شاناهان در اوایل دسامبر، برین و همسرش از یکدیگر جدا شده بودند اما همچنان با یکدیگر زندگی می‌کردند و از هم طلاق نگرفته بودند. در حقیقت در دادخواست 15 دسامبر 2021 به عنوان تاریخ جدایی ثبت شده بود.

وال استریت ژورنال پس از انتشار این گزارش، با برین، ماسک و شاناهان ارتباط گرفته اما هیچ کدام از آن‌ها اظهارنظری درباره این گزارش نکرده‌اند. وکیل برین از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده، ثروتمندترین فرد جهانی پاسخی به این خبرگزاری نداده و سخنگوی شاناهان هم واکنشی به این گزارش از خودش نشان نداده است.

فاواپرس / رسوایی اخلاقی، خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

این ماجرا، در بحبوحه نبرد حقوقی مداوم او با توییتر که به سود نهایی شرکت و همچنین آینده رسانه های اجتماعی آسیب می رساند، آخرین رسوایی عاشقانه ای است که ماسک به بار آورده است. تمام این ماجرا می تواند منجر به از دست رفتن توییتر با درآمد ۱.۱۸ میلیارد دلاری شود. روز جمعه، این شرکت او را به خاطر رفتارش مقصر دانست که با رابطه دراماتیک خود و سپس چرخش ناگهانی، تجارت را مختل کرده است. این رابطه، به دوستی چند ساله ایلان و سرگی پایان ناگهانی داد. در سال ۲۰۰۸، سرگی ۵۰۰,۰۰۰ دلار بودجه به تسلا در اوج بحران مالی داد.

ماسک در مورد این اتهامات اظهار نظری نکرده است. گفته می شود که برین، منافع متعددی در بسیاری از مشاغل ماسک دارد، اما او به دستیاران خود دستور فروش همه آنها را داده است. بسیاری از روابط ایلان ماسک از همسر اولش جاستین گرفته تا امبر هرد، گریمز و اکنون همسر سرگی برین، نیکول، نشان می دهد روابط او، تقریباً به اندازه معاملات تجاری اش کثیف شده است.

این مرد ۵۱ ساله با ۹ فرزند، دو همسر سابق و بسیاری معشوقه های دیگر در این راه، رد دل شکستگی های خود را به جا گذاشته است. آخرین تلاش او با همسر سرگی برین، بنیانگذار گوگل، سیلیکون ولی را به رسوایی کشاند.

فاواپرس / رسوایی اخلاق، خیانت و رابطه ایلان ماسک با همسر موسس گوگل سرگی برین

این اولین باری نیست که با یک گزارش درباره رسوایی جنسی ایلان ماسک روبه‌رو می‌شویم. چند وقت پیش هم در گزارشی ثروتمندترین فرد جهان متهم شده بود که به یک مهماندار در ازای برقراری ارتباط، پیشنهاد اهدای اسب داده است. همچنین گفته می‌شود که ماسک پدر دو قلو‌هایی است که از یک مدیر ارشد استارتاپ نورالینک متولد شده اند. همچنین یکی از شرکت‌ها ماسک به کارمندی ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کرد تا از ادعای آزار جنسی علیه ماسک دست بکشد.

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.