خرید اقساطی خودرو با وام اعتباری ازکی وام

ازکی ‌وام و لیزینگ پایا اعتبار در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در نتیجه این همکاری شرایط خرید اقساطی خودرو به‌صورت آنلاین فراهم شد.

به گزارش فاواپرس، با همکاری ازکی ‌وام و لیزینگ پایا اعتبار، امکان خرید اقساطی خودرو به صورت آنلاین برای همه فراهم شد.

چهاردمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از سوم مرداد کار خود را آغاز کرد و تا پنجم مردادماه ادامه دارد؛ ازکی ‌وام برای اولین بار در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان شده است.

ازکی وام با پشتیبانی برند ازکی و هلدینگ سرمایه‌گذاری مکس به عنوان کسب‌وکار فعال حوزه‌ لندتک، تلاش می‌کند ارتباط موثری را بین شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و مردم با هدف دسترسی آسان به منابع مالی فراهم کند.

به طوری که این مجموعه طرح‌های اعتباری متعددی را برای خرید اقساطی کالاهای بادوام یا اعتباردهی خرد به کاربران خود عرضه می‌کند. امسال نیز در نمایشگاه صنعت مالی، سالن ۷ غرفه ۱۰ از ساعت ۸ تا ۱۵ حضور دارد و پذیرای علاقه‌مندان است.

از جمله خدمات اخیر ازکی ‌وام می‌توان به ارایه محصول ازکی پی اشاره کرد در حوزه ‌BNPL در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد اعتبار خرد به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌دهد.

همچنین اعتباردهی برای خرید اقساطی خودرو با همکاری لیزینگ پایا اعتبار خدمت دیگر ازکی وام است که طی مراسمی از آن در غرفه ازکی وام رونمایی شد.

در چهاردمین دوره نمایشگاه صنعت مالی، بیش از ۲۰۰ شرکت در فضایی حدود ۱۲ هزار متر مربع حضور دارند.

فاواپرس / خرید اقساطی خودرو با اعتبار ازکی وام

خرید اقساطی خودرو با وام

به گفته محمدمهدی مومنی؛ هم‌بنیان‌گذار ازکی وام، شرایط اقتصادی امروز، به گونه ایست که نه‌تنها خرید خودروی دسته اول و نو برای آحاد جامعه فراهم نیست، بلکه خرید خودروی دسته دوم هم دشوار شده است.

ازکی وام که تجربه موفقی در زمینه فراهم‌کردن شرایط خرید اقساطی لوازم‌خانگی و کالای دیجیتال دارد، بر آن شده تا به بخش خودرو هم وارد شود.

او ادامه داد: در همین راستا با شرکت پایا اعتبار برای ایجاد امکان خرید اقساطی خودرو مذاکراتی انجام دادیم تا کاربران، با حفظ شان و شخصیتشان در فرایندی کاملا دیجیتال، برای خرید قسطی خودرو اعتبار دریافت کنند.

مهدی مومنی، مدیرعامل ازکی وام، در مراسم رونمایی از امضای تفاهمنامه اعتباردهی خرید خودرو در ازکی وام با همکاری لیزینگ پایا اعتبار در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت:‌ ما اخیراً با پایا اعتبار وارد مذاکره‌ای برای خرید اقساطی خودرو دست دوم شده‌ایم با این هدف که بتوانیم شرایطی برای خرید اقساطی خودرو دست‌دوم برای مشتریان خود فراهم کرده و تجربه خوبی را که در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتالی داشتیم، در این حوزه هم کسب کنیم.

فاواپرس / خرید اقساطی خودرو با اعتبار ازکی وام

مومنی تاکید کرد که این فرایند کاملا ساده است و هیچ شباهتی با شرایط بانک‌ها برای اعطای اعتبار ندارد.

داود کاغذگران، مدیرعامل پایا اعتبار، نیز گفت: هدف لیزینگ پایا اعتبار که در زمینه تسهیلات خرد کار می‌کند، این است که به کسب‌وکارهای خانگی یا تولید داخل کمک کنیم و باری از روی دوش مردم برداریم. ما بعد از فعالیت در زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتالی تصمیم گرفتیم وارد حوزه خودروهای اقتصادی که نیاز جامعه هستند، شویم.

او ادامه داد: این طرح قبلا به شیوه دیگری هم اجرا شده بود اما هدف ما این است که این فرایند بدون حضور مشتریان، با حداقل مراجعه و با توجه به آخرین آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های بانک مرکزی در زمینه احراز هویت و اعتبارسنجی و کلیه فعالیت‌ها در بستر دیجیتال انجام شود.

داوود کاغذگران رییس هیئت‌مدیره پایا اعتبار با تاکید بر اینکه خودرو برای برخی از افراد، محل کسب‌وکار است، توضیح داد: لیزینگ پایا اعتبار باهدف کمک به کسب‌وکارهای خانگی و داخلی زمینه ارایه تسهیلات خرد را فراهم کرده است.

با توجه به اینکه بخش خودرو نیاز جامعه و محل کسب‌وکار برخی افراد است، به این نتیجه رسیدیم علاوه بر اعطای اعتبار برای خرید کالای دیجیتال و لوازم‌خانگی باید امکان خرید اقساطی خودرو هم فراهم کنیم.

او همچنین تاکید کرد که تمام فرایندهای دریافت اعتبار به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود تا باری از دوش متقاضیان برداشته شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.