تغییر جالب رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش پس از ازدواج با سام اصغری

رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش پس از ازدواج با سام اصغری به شدت تغییر کرده است.

طرفداران از تغییر جالب رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش پس از ازدواج با سام اصغری خبر داده‌اند.

بسیاری از طرفداران تعجب کرده اند که چقدر رابطه بریتنی اسپیرز با پسرهایش، شان و جیدن، از زمان آزادی او از قیومیت پدرش تغییر کرده و بهتر شده است.

حالا، به همان اندازه همان طرفداران تعجب می کنند که چقدر رابطه آنها بعد از ازدواج او با سام اصغری دوباره تغییر کرده و حتی از قبل هم بهتر شده است!

مجله هالیوود لایف نوشت: «رابطه بریتنی و پسرهایش حالا قویتر از همیشه است.»

اقامت در یک عمارت باشکوه

بریتنی اسپیرز بلافاصله پس از ازدواج با سام اصغری در ۹ ژوئن، به عمارت ۱۲ میلیون دلاری در کالاباساس، کالیفرنیا نقل مکان کرد. در حالی که بسیاری این خانه را به دلیل داشتن سینمای خانگی و اتاق موسیقی خیلی بزرگ و خیره کننده تحسین می کنند، اما فکر می کنیم که اسپیرز این خانه را به دلیل نزدیک بودن فاصله به محل زندگی پسرانش، شان و جیدن ، دوست دارد.

فاواپرس / تغییر جالب رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش پس از ازدواج با سام اصغری

بریتنی اکنون در یک محله در کالاباساس با پسرانش زندگی می کند. آنها اغلب در خانه او هستند. پسرها در استخر مادرشان شنا می کنند و دوست دارند که مادرشان همیشه در دسترس آنها باشد. بریتنی اسپیرز دوست دارد برای پسرانش وقت بگذارد. به همین دلیل برایش مهم بود که این عمارت را برای زندگی جدیدش در کنار سام اصغری انتخاب کند.

پسرها می دانند که خانه مادرشان مثل خانه خودشان است. آنها هر کدام اتاق خواب اختصاصی خود را در آنجا دارند تا فضای ویژه خود را داشته باشند و احساس کنند که در خانه خودشان هستند. بریتنی از آنها می خواست همان طور که به خانه پدرشان نگاه می کنند به خانه او نیز نگاه کنند.

اسپیرز از دو پسرش به نام های شان ۱۶ ساله و جیدن ۱۵ ساله به همراه همسر سابقش کوین فدرلاین استقبال کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.