رونمایی از جایگزین شکیرا / دوست دختر جدید پیکه کیست؟

جرارد پیکه این روز‌ها با یک فرد جدید در ارتباط بوده و زودتر از آن چه تصور می‌شد جایگزین شکیرا را معرفی کرده است. اما دوست دختر جدید پیکه کیست؟

به گزارش فاواپرس به نقل از نشریه سان، جرارد پیکه این روز‌ها با یک فرد جدید در ارتباط بوده و زودتر از آن چه تصور می‌شد جایگزین شکیرا را معرفی کرده است. اما دوست دختر جدید پیکه کیست؟

فاواپرس / رونمایی از جایگزین شکیرا / کلارا چیا مارتی دوست دختر جدید پیکه کیست؟

جرارد پیکه، ستاره قدیمی بارسلونا اخیرا در اتفاق خبرساز پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از شکیرا جدا شد و این زوج به زندگی زناشویی خود پایان دادند. در این بین نکته جالب در خصوص پیکه این است که او خیلی زود پس از این جدایی با یک فرد جدید وارد یک رابطه شده است.

فاواپرس / رونمایی از جایگزین شکیرا / کلارا چیا مارتی دوست دختر جدید پیکه کیست؟

جایگزین شکیرا؛ دوست دختر جدید پیکه کیست؟

فرد جدیدی که وارد زندگی اسطوره بارسلونا شده، کلارا چیا مارتی نام دارد که ۲۳ ساله و دانشجوی رشته روابط عمومی است و ظاهرا به عنوان کارآموز برای شرکت برنامه‌ریزی رویداد‌های جرارد پیکه به نام Kosmos کار می‌کند و به نوعی کارمند او به حساب می‌آید.

گفته می‌شود کلارا چیا مارتی، آخرین نخستین بار وقتی به عنوان پیشخدمت میهمانی در این شرکت مشغول به کار بوده، دیده شده است.

نشریه سان حالا مدعی شده است که این دو توسط سازمان‌های کاریابی با یکدیگر آشنا شده و هم اکنون آن‌ها باهم در ارتباط هستند و چند ماهی نیز از این ماجرا می‌گذرد.

فاواپرس / رونمایی از جایگزین شکیرا / کلارا چیا مارتی دوست دختر جدید پیکه کیست؟

به گفته‌ی نشریه سان، یک منبع نزدیک گفته است که جرارد و کلارا چندین ماه است که با یکدیگر ملاقات می‌کنند. او دانشجو و کارآموزی است که در دفترش برای او کار می‌کند و رویدادها را سازماندهی می‌کند.

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.