اعطا تندیس مشتری‌مداری به ارتباط فردا

جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی وخدماتی ۲۰ اسفندماه برگزار شد و شرکت ارتباط فردا به عنوان یکی از این صد واحد مشتری‌مدار معرفی شد.

فاواپرس
زمان خواندن 1 دقیقه

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ارتباط فردا، از جمله برنامه‌های اجرایی اجلاس، اجرای پنل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه‌ها، سخنرانی مقامات و مسولین عالی‌رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار در قالب اعطای لوح زرین مشتری‌مداری پس از ارزیابی در سطوح مختلف بوده است.

فاواپرس / اعطا تندیس مشتری‌مداری به ارتباط فردا

فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده تا مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل‌ شود.

- تبلیغات -

در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی ثمراسم را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین مشتری‌مداری تقدیر و قدردانی شد.

اعطا تندیس مشتری‌مداری به ارتباط فردا

 

برچسب‌ها:
این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *