عکسی با مزه از کودکی فرشته حسینی کنار مادرش

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 بازیگر دو تابعیتی ایرانی و افغانستانی است. فرشته حسینی فعالیت هنری خود را از 9 سالگی و در تئاتر شروع کرده است.

فاواپرس: فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 بازیگر دو تابعیتی ایرانی و افغانستانی است. وی فعالیت هنری خود را از 9 سالگی و در تئاتر شروع کرده است.

فرشته حسینی در سال 1394 با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما شروع کرد. فرشته حسینی در سال 1400 برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. او و نوید محمد زاده در تیر ماه 1400 با یکدیگر ازدواج کردند. در این تصویر زیرخاکی فرشته حسینی در کنار مادر و خواهر کوچکش دیده می‌شود. فاواپرس / عکسی با مزه از کودکی فرشته حسینی کنار مادرش

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطه خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تایید کردند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.