سن و سال واقعی کمند امیرسلیمانی لو رفت

کمند امیرسلیمانی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار یک عکس جدید از خود درباره سن و سال واقعی‌اش توضیح داد.

فاواپرس: بازیگر معروف سینما و تلویزیون، کمند امیرسلیمانی با انتشار یک عکس جدید از خود درباره سن و سال واقعی‌اش توضیح داد. فاواپرس / سن و سال واقعی کمند امیرسلیمانی لو رفتسلیمانی در کپشن این عکس نوشت: 

وقتی ازم میپرسن چند سالته؟ دلم میخواد جواب بدم؛ من شبایی رو گذروندم که اندازه ده سال طول کشیده، اونم جز عمرم حساب میشه؟ من ادمایی رو دیدم که صد سال پیرم کردن، اونم جز عمرم حساب میشه؟ من تجربه هایی رو داشتم که یه آدم شصت ساله نداشته، اونم جز عمرم حساب میشه؟ اگه اینارو جز عمرم حساب کنی، من سنم خیلی زیاده، خیلی …

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
کودکی کمند و سپند امیرسلیمانی در صحنه تئاتر

این بانوی بازیگر در خانواده‌ای هنرمند متولد شد و پدرش سعید امیرسلیمانی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزوین و برادرش سپند امیرسلیمانی هم از بازیگران کشورمان است.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
کودکی کمند و سپند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 است.

کمند در کنار پدر، مادر و برادرش

مادر کمند در این خانواده هنرمند با سختی‌های زیادی روبرو بود اما توانست از پس سختی‌های زندگی با سه هنرمند برآید.

کمند و سپند امیرسلیمانی و پدرش

همسر کمند امیرسلیمانی

ورقا عامری همسر کمند امیرسلیمانی است که در رشته عکاسی فعالیت می‌کند و این زوج هنرمند چند سال در دبی زندگی کردند و امیرسلیمانی بعد از چند سال دوری از وطن باز به ایران بازگشت و فعالیت‌های هنری‌اش را از سر گرفت.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
همسر و پسر کمند امیرسلیمانی

طلاق کمند امیرسلیمانی

خبرهای متعددی از جدایی کمند امیرسلیمانی و همسرش به گوش می‌رسید اما این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است اما این زوج سال‌هاست که در کنار هم دیده نشده‌اند.

پسر کمند امیرسلیمانی

حاصل ازدواج امیرسلیمانی و ورقا عامری یک پسر به نام ایلیا است که با کمند زندگی می‌کند.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
کمند امیرسلیمانی و همسر و پسرش
کمند و پسرش ایلیا

کمند امیرسلیمانی در دنیای بازیگری

امیرسلیمانی به واسطه تولد در خانواده ای هنرمند خیلی زود به سمت بازیگری سوق پیدا کرد و از همان دوران کودکی با پدرش روی صحنه تئاتر میرفت و در نمایش های پدرش به ایفای نقش پرداخت.

بازی در نمایش سنجاب‌ها در سن 7 سالگی اولین تجربه بازیگری امیرسلیمانی در تئاتر بود و این بانوی هنرمند سال 65 با بازی در فیلم ترنج به سینما آمد.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
نوجوانی کمند در فیلم ترنج

سریال پدرسالار به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 72 ساخت شد و بازی کمند امیرسلیمانی در نقش آذر این سریال یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های او بود.

کمتر کسی از اهالی دنیای هنر پیدا می‌شود که آذر سریال پدرسالار را نشناسد و از این نقش آفرینی به عنوان یکی از بهترین سریال‌های او یاد نکند.

فاواپرس / کمند امیر سلیمانی
محمدعلی کشاورز و امیرسلیمانی در سریال پدر سالار

اغلب موفقیت‌های امیرسلیمانی با بازی در سریال های تلویزیونی حاصل شد و اگر در سینما هم موفقیت هایی کسب کرد اما بیشتر مخاطبان او را با نقش های تلویزیونی‌اش می شناسند.

کمند امیرسلیمانی در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم قرمز در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.