در مورد آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار چه می‌دانیم؟

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد اخباری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله ی سینما در فضای مجازی منتشر شد.

فاواپرس: روز چهارشنبه ۱۷ خرداد اخباری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله‌ی سینما در فضای مجازی منتشر شد. همزمان با پست‌های تبریک ازدواج صفحات هواداری محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که گلزار را به همراه خانمی سفیدپوش (که بعدتر آیسان آقاخانی معرفی شد) در حال خروج از یکی از دفاتر ازدواج مشهور محله‌ی پاسداران تهران نشان می‌داد. وی پیش از این ازدواج نکرده و مجرد بود؛ اما همسر محمدرضا گلزار کیست؟

این خبر البته از سوی گلزار نه تأیید و نه تکذیب شد، اما او در روزهای بعدی تصاویری از خود در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر می‌رسد تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بوده است.

دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که تاییدکننده‌ی شایعات مطرح شده به نظر می‌رسید و سپس تصویری از محمدرضا گلزار در همان محضر منتشر شد. عکسی نیز از سفره‌ی عقد گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟

پس از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار تصاویری از یک دختر جوان منتسب به همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این دختر جوان آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان معرفی شده است.

بر اساس ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، آیسان آقاخانی در زمینه‌ی مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس است و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده است. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی آن‌‌ها ادعا شده که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی آن‌‌ها بوده است.

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

واکنش‌ها به خبر ازدواج محمدرضا گلزار

احمد ایراندوست، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که پیش‌تر در اینستاگرام خود ازدواج محمدرضا گلزار را تبریک گفته بود، با انتشار ویدیویی از واکنش‌های منفی به خبر ازدواج این بازیگر انتقاد کرد.

نیلوفر امینی، مجری سابق تلویزیون هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی این گونه به خبر ازدواج محمدرضا گلزار واکنش نشان داد:

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

زینب موسوی، کمدین مشهور هم واکنش طنزآمیزی به این خبر داشت. او در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

فاواپرس / آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر و خواننده ایرانی، متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است اما اصلیتی آذربایجانی دارد.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار فعالیت خود در حوزه‌ی موسیقی را در سال ۷۷ به عنوان نوازنده ی گیتار با گروه آریان آغاز کرد.

در سال ۷۹ با بازی در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری پا به عرصه‌ی بازیگری گذاشت و از آن زمان در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته است. او فعالیت در شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در چند سریال تجربه کرده است.

گلزار سابقه‌ی مجری‌گری در دو مسابقه‌ی اطلاعات عمومی را هم دارد، مسابقه‌ی «برنده باش» که سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد و مسابقه «هفت خوان» در سال ۱۴۰۰ که از تولیدات شبکه نمایش خانگی بود.

فاواپرس / محمدرضا گلزار در دوران کودکی
محمدرضا گلزار در دوران کودکی

او در کنار بازیگری و مجری‌گری، مدلینگ و خوانندگی را هم تجربه کرده و از سال ۹۲ تاکنون چندین تک آهنگ منتشر کرده است.

گلزار در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

هم‌چنین محمدرضا گلزار به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است.

پدر گلزار با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.