بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ یکشنبه آغاز می‌شود

بعد از چهار سال وقفه، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ چهارم تیرماه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای برپا می‌شود.

فاواپرس: بعد از چهار سال وقفه، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ چهارم تیرماه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای برپا می‌شود. در این دوره حدود ۴۸۰ شرکت در فضای ۴۰ هزارمتری در ۱۰ سالن و فضای باز مستقر شده‌اند. همچنین نمایندگان و مهمانانی از کشورهای روسیه، ازبکستان، چین، کنیا، سوریه، روسیه، عراق، ترکیه و ارمنستان حضور دارند.

بیست‌وششمین دوره الکامپ ساختار جدیدی به خود گرفته و بنا بر گفته‌های رضا قربانی، رئیس کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران در نشست خبری برگزاری این نمایشگاه، در این چهار سالی که از برگزاری آخرین نمایشگاه الکامپ می‌گذرد، همه چیز تغییر کرده و نباید این انتظار را داشته باشیم که با همان ساختار و ویژگی قبلی برگزار شود.»

به گفته این عضو هیئت‌مدیره سازمان نصر تهران، امسال با الکامپی مواجه هستیم که برندهایی در آن حضور دارند که تقریباً طول عمر آنها به پنج سال نمی‌رسد، که اتفاق بزرگی است؛ بنابراین انتظار نداشته باشید در نمایشگاه امسال، همان مطالب، شرکت‌ها و ساختار قبلی را ببینید.»

یکی دیگر از تفاوت‌های الکامپ امسال با الکامپ‌های گذشته، هسته اصلی این نمایشگاه یعنی همان الکامپ‌تاکز است. همچنین بخش‌های استیج و استودیو با بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در این نمایشگاه در نظر گرفته‌ شده‌اند. (گزارش کامل برنامه‌ها در وب‌سایت «راه‌ پرداخت» منتشر خواهد شد.)

صادق فرامرزی، نایب‌رئیس سازمان نصر تهران هم اعلام کرده که در نمایشگاه الکامپ امسال قرار است نرم‌افزاری برای تبادلات B2B شرکت‌های داخلی و خارجی معرفی شود. در نمایشگاه امسال، سالن دولت الکترونیک وجود ندارد و شرکت‌های دولت در سالن‌های پردیس حضور دارند. همچنین بخش ویژه‌ای برای دانش‌آموزان به‌منظور آشنایی با اکوسیستم در نظر گرفته‌ شده است.

نمایشگاه الکامپ در یک فضا با پوشش ۴۰ هزارمتری و در نزدیک به ۱۰ سالن و با حضور ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت از جمله اپراتورها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی که تقریباً ۲۳ هزار متر فضای اختصاصی به آنها داده شده، برگزار خواهد شد.

فاواپرس / بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ یکشنبه آغاز می‌شود

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.