بانک شهر و ققنوس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر و شرکت ققنوس، ۲۸ تیرماه ضمن عقد تفاهم‌نامه‌ای به تبادل اطلاعات در راستای انجام پروژه‌های مختلف در آینده پرداختند. این تفاهم‌نامه ابتدای مسیر اعتلای فناوری اطلاعات در کشور است.

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر و ققنوس، ضمن عقد تفاهم‌نامه‌ای به تبادل اطلاعات در راستای انجام پروژه‌های مختلف در آینده پرداختند.

فاواپرس: علی نوری، مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک شهر، در ابتدای این جلسه گفت: هم از سمت بانک شهر و هم از سمت شرکت ققنوس خوشبختانه این نگاه وجود دارد که پروژه‌های بزرگ و مهمی در حوزه فناوری اطلاعات، هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

در ادامه جلسه نیز حسام حبیب‌الله، معاون فناوری اطلاعات بانک شهر درباره نگاه بانک شهر به هلدینگ فناوری اطلاعات و این تفاهم‌نامه اعلام کرد: هلدینگ برای ما یک درگاه تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات است. این تفاهم‌نامه اول مسیر است و در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکوفا کنیم. مطمئنم در پس این همکاری ارزش‌های مثبتی برای مشتریانمان فراهم می‌شود.

حسین اسلامی، رییس هیات مدیره شرکت ققنوس نیز درباره این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به موقعیت بانک شهر در نظام بانکداری کشور خصوصا ارتباط با شهرداری، اجرای این تفاهم‌نامه تسهیل خواهد شد؛ خصوصا در بخش توکن‌سازی املاک، همکاری نتیجه‌بخشی خواهیم داشت.

فاواپرس / بانک شهر و ققنوس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

او در رابطه با تکنولوژی بلاکچین و خدمات دیجیتال افزود: فرهنگ استفاده از خدمات دیجیتال در کشور ما درحال افزایش است؛ برخلاف کسب‌وکارهای سنتی، این صنعت P2P و ۲۴ ساعته است همچنین عدم محدودیت در انتقال و کاهش محدودیت‌های دیگر، بدنه جوان کشور که از این کاهش محدودیت‌ها استقبال می‌کند و این فناوری یک فناوری اعتمادزا است. اینجا هستیم زیرا این صنعت باید به یک فکر اقتصادی نیز متصل شود و بانک شهر اینجاست تا بازوی اقتصادی این پروژه‌ها باشد.

در انتهای این نشست نیز سعید احمدی پویا، مدیرعامل شرکت ققنوس با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل پیشین، بانک شهر، در خصوص تبدیل بانک شهر به یک بانک حرفه‌ای اعلام کرد: در کنار بانک شهر هستیم تا این امر محقق شود. با توجه به تطبیق‌پذیری با الزامات بانک مرکزی و رگولاتور که جز اصول بانک شهر است، می‌توانیم پروژه‌های بزرگی چون ریال دیجیتال و مولدسازی املاک بانک‌ها را با بانک شهر به نحو احسن، پیش ببریم.

این تفاهم‌نامه در راستای ارزش‌آفرینی ارتقا یافته در خدمات هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر از طریق همکاری نظام‌یافته و موثر با شرکت یکتا ققنوس پارس در ارتباط با بررسی نحوه ایجاد صندوق توسعه دیجیتال، نحوه ارائه سرویس برات و سفته الکترونیک، نحوه مشارکت در توسعه توکن املاک، نحوه ارائه سرویس سجل، نحوه توکنایز دارایی‌های خاص شهرداری و بانک شهر، نحوه ارائه خدمات تامین مالی جمعی برای شهرداری و بررسی پروژه ریال دیجیتال بانک مرکزی منعقد شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.