ماجرای درگیری مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام

هومن گامنو، خواننده معروف در اینستاگرام به حضور مهران غفوریان در یک ویژه برنامه محرم واکنش تندی نشان داد که البته این واکنش از سوی مهران غفوریان بی‌پاسخ نماند.

فاواپرس: هومن گامنو، خواننده معروف در اینستاگرام به حضور مهران غفوریان در یک ویژه برنامه محرم واکنش تندی نشان داد که البته این واکنش از سوی مهران غفوریان بی‌پاسخ نماند.

هومن شاهی یا هومن گامنو با انتقاد به حضور مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون که عمدتا در ژانر کمدی فعالیت دارد، در برنامه اینترنتی «مهلا» در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و نوشت: «آره منم رفیقت که آبجو میدادی دستم. بهت خیانت کردم لوت دادم؟ آره ناراحتم بابتش.» و در ادامه او را متهم به دورویی کرد.

فاواپرس / ماجرای درگیری مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام

فاواپرس / ماجرای درگیری مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام

مهران غفوریان نیز ابتدا در بخش نظرات پست هومن گامنو به او پاسخ داد و سپس به در پاسخ به انتقاد هومن گامنو استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

فاواپرس / ماجرای درگیری مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام

هومن گامنو نیز استوری مهران غفریان را بی‌پاسخ نگذاشت و متن زیر را منتشر کرد.

فاواپرس / ماجرای درگیری مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام

مهران غفوریان با حضور در قسمت اول فصل جدید برنامه مهلا که به مناسبت ایام محرم از پلتفرم‌های روبیکا، آیگپ و ذره بین پخش می‌شود، به همراه باجناقش، سید علی مومنی، که مداح است در مرکز توجهات قرار گرفت.

در این برنامه غفوریان از رابطه خوب خود با باجناقش گفت. سید علی مومنی نیز ادعا کرد که «اصلا» با هم اختلاف سلیقه ندارند.

این در حالی است که آرزو کمانی، همسر مهران غفوریان پس از وایرال شدن عکس مهران غفوریان و باجناقش در اینستاگرام، در پاسخ به سوالات کاربران موضع متفاوتی گرفت. او در یکی از استوری‌هایش به این سوال که آیا با خواهرش تفاوت دارد؟ پاسخ داد: «از لحاظ پوشش و یه سری عقاید بله».

پیش‌تر این عکس دونفره از مهران غفوریان و باجناقش خبرساز شده بود.

هومن شاهی که عموما با نام هنری «گامنو» یا «هومن گامنو» شناخته می‌شود، خواننده موسیقی پاپ و هیپ هاپ و بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او نخستین‌بار با اجرا در قطعه «سوسن خانم» از گروه بروبکس به شهرت رسید و بعدا در برنامه خندوانه نیز قطعاتی نظیر «بخند خندوانه» و تیتراژ این برنامه را اجرا کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.