شرایط دریافت وام برای پیاده‌روی اربعین اعلام شد

شرایط دریافت وام برای پیاده‌روی اربعین در بانک ملی برای متقاضیان سفر به کشور عراق اعلام شد.

شرایط دریافت وام برای پیاده روی اربعین در بانک ملی برای متقاضیان سفر به کشور عراق اعلام شد.

فاواپرس: بر اساس این طرح، تمامی زائران سفر اربعین از ۴ مرداد تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه بانک، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح وام برای پیاده روی اربعین به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

تمامی زائران سفر اربعین از ۴ مرداد تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه بانک ملی، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وام برای پیاده روی اربعین به منظور خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

فاواپرس / شرایط دریافت وام برای پیاده روی اربعین اعلام شد

طبق طرح حاضر، متقاضیان می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد با بانک، باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می‌شود و در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری، بدهی وی مطابق ضوابط و مقررات به طبقات غیرجاری منتقل و به بدهی مشتری وجه التزام تعلق می‌گیرد.

گفتنی است نرخ سود تسهیلات وام برای پیاده روی اربعین بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار می‌باشد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.