وام بلوبانک بدون وثیقه و ضامن تا سقف 40 میلیون تومان

بلو تا سقف ۴۰ میلیون بدون ضامن وام می‌دهد.

فاواپرس: کاربران بلو می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن، وام بلوبانک را در اپلیکیشن بلو تا سقف 40 میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام، «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه است.

وام بلوبانک به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک سامان را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود.

فاواپرس / وام بلوبانک بدون وثیقه و ضامن

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

اگر وام بلوبانک قبلی خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد و با ۵ کلیک و در کمتر از ۱۰ دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام بلوبانک با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

سرویس وام از زمستان سال گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن بلو اضافه شده و دریافت آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

بلوبانک چیست؟

بلو بانک نخستین نئوبانک ایرانی است که زیر نظر بانک سامان در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و دلیل محبوب شدن این بانک از نظر من سادگی آن است.

اپلیکیشن بلو بانک شما را از مراجعه به بانک راحت می‌کند و هر کاری که داشته باشید از قبیل سوزاندن کارت دریافت کارت بانکی جدید و.. می‌توانید در خانه و دذر اپ بلو بانک آن را به انجام برسانید.

اما فارغ از اینکه بلو بانک یک نئوبانک است و این دلیل محبوبیت آن شده است دلیلی قاطع‌تر وجود دارد که یک روش مدرن بازاریابی است که بلو بانک از آن استفاده نمود.

دوستان خودت را دعوت کن بهت پول می‌دم!

فاواپرس / وام بلوبانک بدون وثیقه و ضامن تا سقف 40 میلیون تومان

بله درست حدس زدید، منظور بخش کد معرف در بلو بانک است که هر کاربر می‌تواند با معرفی دوستان و افراد جدید به بلوبانک و ثبت‌نام آن‌ها با کد معرف مبلغ ۳۰۰ هزار ریال هدیه دریافت کند که در شرایطی این کد معرف نامحدود شده و مبلغ هدیه نیز در این صورت خیلی بیشتر خواهد شد.

بهتر است بدانید که تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت برای افتتاح حساب بلوبانک به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌گیرد و پس از عضویت می‌توانید با معرفی بلوبانک با استفاده از کد معرف اختصاصی خود به هر یک از دوستان‌تان 30 هزار تومان هدیه بگیرید. پس همین حالا شروع کنید و برای دانلود مستقیم اپلیکیشن بلوبانک بر روی این لینک کلیک نمایید.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

آموزش افتتاح حساب برای دریافت وام بلوبانک

برای دریافت وام بلوبانک ابتدا باید در سرویس بلو ثبت‌نام کنید. با آموزش افتتاح حساب در بلوبانک در کمتر از 7 دقیقه می‌توانید افتتاح حساب خود در بلوبانک را انجام بدهید و پس از 24 الی 72 ساعت حساب فعال در بلوبانک داشته باشید و کارت بانکی خود را نیز به صورت رایگان در محل سکونت یا کار خود تحویل بگیرید.

برای آشنایی کامل با افتتاح حساب اپلیکیشن در بلو، می‌توانید با مراجعه به این لینک راهنمای کامل افتتاح حساب در بلوبانک به همراه کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود را مطالعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.