جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

جدایی بیلی آیلیش از دوست پسری که ۱۱ سال از خودش بزرگتر بود، تایید شد.

فاواپرس: جدایی بیلی آیلیش و جسی رادرفورد برای بسیاری از طرفدارانشان شوکه کننده بود. این زوج که از اکتبر ۲۰۲۲ رابطه عاشقانه خود را آغاز کرده بودند، ماه می از یکدیگر جدا شدند اما به گفته آیلیش رابطه دوستانه خود را با هم حفظ کرده‌اند.

تایید جدایی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش ۲۱ ساله روز شنبه در استوری‌های اینستاگرامش به سوالات طرفداران پاسخ داد و تایید کرد که مجرد است. یکی از هواداران از او پرسیده بود: «آیا در حال حاضر با کسی قرار می‌گذارد؟» و بیلی پاسخ داد: «نه جناب».

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

البته این برای طرفدارانی که چندوقت پیش صحبت‌هایی درباره جدایی این‌ دو هنرمند شنیده بودند چندان شوکه کننده نبود، اما تاییدی بر این نکته بود که بیلی هنوز شخص جدیدی را برای رابطه پیدا نکرده است.

یکی دیگر از طرفداران از فرصت استفاده کرد و از بیلی بیشتر درباره آخرین رابطه‌اش پرسید. او که اغلب به‌راحتی درباره زندگی شخصی‌اش صحبت می‌کند در پاسخ به سوالی درباره جسی گفت: «فقط دوستان خیلی خیلی خوبی هستیم. تا همیشه رفیق خوبم خواهد بود.»

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

پیش‌تر در ماه می خبر جدایی بیلی آیلیش و جسی رادرفورد به شکل دوستانه توسط برخی رسانه‌ها گزارش شد و ظاهرا به نظر می‌رسد این دو توانسته‌اند رابطه خوب خود را تا چند ماه حفظ کنند.

رابطه عاشقانه بیلی با جسی رادرفورد، خواننده گروه نیبرهود، پس از اعلام رسمی از سوی آیلیش، به دلیل اختلاف سنی ۱۱ ساله این دو با واکنش‌های منفی بسیار روبرو شده بود. با این حال او که از رابطه‌اش بسیار خوشحال و هیجان‌زده بود در مصاحبه سالانه‌اش با نشریه ونیتی فِیر (Vanity Fair) گفته بود رابطه شان «واقعا خوب و باحال» است.

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

بیلی آیلیش همچنین در آخرین پست اینستاگرامی‌اش دندان جدید الماسش را به نمایش گذاشت که ظاهرا همه طرفدارانش از آن خوششان نیامد.

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

حالا که او و جسی از هم جدا شده‌اند به نظ می‌رسد که بیلی با سرعت هرچه‌تمام‌تر در حال ادامه حرفه موفق خود است و طرفداران او قطعا به جای زندگی شخصی بیلی چیزهای بیشتری دارند که بر آن تمرکز کنند.

آخرین اثر او با عنوان من برای چه ساخته شده‌ام؟ (?What Was I Made For) برای فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ بوده است که اولین آهنگ ارجینال او در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

بیوگرافی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل متولد ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ در لس آنجلس کالیفرنیا، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینیاس، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌شده‌است. اولین ئی‌پی او، به من لبخند نزن (۲۰۱۷) در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

اولین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش، وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه اول رسید. شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.

تمجیدهای آیلیش عبارت‌اند از هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و یک جایزه بریت. او جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به کسب چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال شده‌است. در سال ۲۰۱۹، او در فهرست «۱۰۰ فرد آینده» مجله تایم قرار داده شد؛ افزون بر این، طبق گفته انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، آیلیش بیست و ششمین هنرمند دارای بیشترین گواهی نامه در دوره تک‌آهنگ‌های دیجیتالی است.

فاواپرس / جدایی بیلی آیلیش از دوست پسر خودش

بیلی دختر مگی بایرد معلم، هنرپیشه و فیلمنامه‌نویس و پاتریک اوکانل، کارگر ساختمانی و که به‌عنوان بازیگر به صورت نیمه‌وقت کار می‌کرد و در فیلم‌هایی مانند مرد آهنی ظاهر شده بود. پدر و مادر آیلیش هردو موسیقی‌دان‌های آماتور هستند. او از نژاد ایرلندی و اسکاتلندی است. نام میانی خواننده، آیلیش، در اصل قرار بود نام او باشد، درحالی که پایرت (پیشنهادشده توسط برادرش فینیاس که چهار سال از او بزرگ‌تر است) نام میانی او شد. او ازطریق لقاح مصنوعی به دنیا آمد و در محله هایلند پارک لس آنجلس بزرگ شد.

در حالی که آیلیش در خانه آموزش می‌دید، مادرش اصول ترانه‌نویسی را به او و برادرش فینیاس می‌آموخت. آیلیش با برادرش در حالی که ترانه‌هایش را خودش می‌نوشت و تهیه می‌کرد و با گروهش اجرا می‌کرد. روی موسیقی کار می‌کرد. به گفته آیلیش برادر و مادرش او را وادار کردند که وارد حرفه موسیقی شود. همچنین والدین آنها خواهر و برادر را تشویق می‌کردند که ابراز وجود کنند و هرچه از جمله هنر، رقص و بازیگری را که می‌خواهند جستجو کنند.

آیلیش اولین ترانه خود را در ۱۱ سالگی برای کلاس ترانه‌سرایی مادرش نوشت. این ترانه در مورد آخرالزمان زامبی است و با الهام از مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک سروده شده‌است. او از متن فیلمنامه و عنوان قسمت‌های این سریال برای نوشتن متن این ترانه استفاده کرده‌است.

تصویر عمومی نسبت به بیلی آیلیش

از مهم‌ترین دلایل توجه به آیلیش، سبک لباس پوشیدن او بوده که شامل لباس‌های گشاد است. او در سال ۲۰۱۷ بیان کرد که دوست دارد چنین لباس‌هایی بپوشد تا سعی کند توجه عموم را به خود جلب کند. او همچنین اظهار کرد که سعی می‌کند «خیلی متفاوت تر از مردم باشد» و لباس‌هایی متضاد با لباس‌های دیگران بپوشد. به گفته خودش، هدف او از این نوع پوشش این است که «به یاد ماندنی به نظر برسد».

او اعتقاد دارد که «به مردم اثبات کرده‌است که او مهم‌تر از آن چیزی است که آنان فکر می‌کنند» و اینگونه مردم بهتر به او گوش خواهند داد. در سال ۲۰۱۹ او در یکی از تبلیغات کلوین کلاین ظاهر شد و اشاره کرد که لباس‌های گشاد و شل می‌پوشد تا مردم را از قضاوت کردن راجع به اندامش بازدارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.