مدیرعامل فرابوم:

کاربران برداشت مستقیم پیمان یک میلیونی شدند

پلتفرم نوآوری باز فرابوم در گردهمایی که با حضور مدیران ارشد سهام‌داران و اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار شد، از یک میلیونی شدن کاربران پلتفرم برداشت مستقیم از حساب، با نام تجاری پیمان خبر داد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط‌عمومی فرابوم، در این گردهمایی، سید ولی‌الله فاطمی اردکانی مؤسس شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، آرش بابایی مدیرعامل توسن، محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا، احمد جعفری مدیرعامل گروه بهسازان فردا و محمدقاسم طاهری مدیرعامل شرکت رفاه اندیش سرمایه‌های انسانی صنعت و معدن به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت، به بحث‌وبررسی در خصوص موضوعات راهبردی و برنامه‌های آتی فرابوم پرداختند.

در این جلسه، همایون محبوبی مدیرعامل فرابوم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چهارساله شرکت از زمان تأسیس و تجربه ده سال پلتفرم بوم در حوزه بانکداری باز، گفت: «فرابوم از ۷ سال گذشته و همگام با تحولات جهانی در حوزه روش‌های پرداخت مبتنی بر حساب، اقدام به ایجاد پلتفرم دایرکت‌دبیت در کشور کرد. به‌طوری‌که هم‌اکنون این محصول با خلق ارزش برای کسب­وکارهای ایرانی و کاربر نهایی، ماهانه بیش از یک میلیون تراکنش برداشت مستقیم از حساب را از طریق یک میلیون کاربر فعال در بین پذیرندگان متصل به این محصول ثبت می‌کند.»

مدیرعامل فرابوم در بخش دیگری از مطالب خود گفت:«در حال حاضر ماهانه ۱۰ درصد به تعداد تراکنش‌ها و ماهانه ۷ درصد به تعداد کاربران فعال در پلتفرم پیمان اضافه می‌شود. علاوه بر این هم‌اکنون این پلتفرم در بیش از ۷۰ درصد شبکه بانکی ایران امکان برداشت مستقیم را برای پذیرندگان فراهم کرده است.»

همچنین در این جلسه، دغدغه‌ها و چالش‌های توسعه پلتفرمی بانکداری در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران ارشد سهامدار فرابوم، رفع موانع و کمک به توسعه پلتفرم بوم را در مجموعه بانک‌های خود مورد تاکید قرار دادند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.