ماجرای حذف صدای محسن چاوشی از قسمت سوم زخم کاری

در حالی که حذف صدای محسن چاوشی از تیتراژ قسمت سوم زخم کاری 2 از سوی برخی به انتقادهای اخیر از صدای این خواننده نسبت داده می‌شود اما هنوز دلیل رسمی برای این اقدام عنوان نشده است.

فاواپرس: در حالی که حذف صدای محسن چاوشی از تیتراژ قسمت سوم زخم کاری 2 در فیلیمو از سوی برخی به انتقادهای اخیر از صدای این خواننده نسبت داده می‌شود اما هنوز دلیل رسمی برای این اقدام عنوان نشده است؛ هرچند ساترا به خبرگزاری ایسنا اعلام کرده که این اتفاق ارتباطی به تصمیم این سازمان ندارد. از طرفی تاکید می‌شود، تیتراژ هر قسمت بر اساس پایان‌بندی متغیر است و بر این اساس بازگشت صدای چاوشی در قسمت‌های بعدی «زخم کاری 2» محتمل می‌شود.

دانلود قسمت سوم زخم کاری 2

محسن چاوشی که اتفاقا با خوانندگی و آهنگسازی ترانه‌های فیلم سینمایی «سنتوری» ـ ساخته داریوش مهرجویی ـ مطرح شد، حالا مدت‌هاست که در عرصه تیتراژخوانی نقش پررنگی دارد و اجرای تیتراژ پایانی «زخم کاری» نیز آخرین اثر او محسوب می‌شود.

هر چند اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها چنین عنوان شد که در پی انتقادها به انتشار موسیقی تیتراژ سریال «زخم کاری» با صدای محسن چاوشی، صدای این خواننده از تیتراژ این سریال حذف و در قسمت سوم از تیتراژ قدیمی فصل اول این سریال استفاده شد.

خبرنگار ایسنا علت را از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) و پلتفرم پخش‌کننده جویا شده است که در پی این اتفاق، محمد صادق افراسیابی ـ معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ تاکید کرده است، «حذف صدای آقای محسن چاوشی از تیتراژ آخر سریال «زخم کاری» در قسمت سوم هیچ ارتباطی به ساترا ندارد.»

ضمن اینکه طبق آنچه پخش‌کننده توضیح داده است، موسیقی تیتراژ بر اساس پایان‌بندی سریال انتخاب می‌شود. بر این اساس، انتظار می‌رود صدای محسن چاوشی در برخی قسمت‌ها همچنان پخش شود.

فاواپرس / شواهد زنده بودن مالک در زخم کاری 2

نکته‌هایی درباره قسمت سوم زخم کاری 2

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت سوم زخم کاری ۲ این مطلب را بخوانید.

قسمت سوم سریال زخم کاری ۲ روز جمعه آخرین روز تابستان ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. حالا دیگر تکلیف بخشی از شخصیت‌پردازی سریال مشخص شده است و مخاطب به خوبی می‌تواند رابطه میان کاراکترها و چگونگی شکل گیری آن را آنالیز کند.

روند داستانی قسمت سوم زخم کاری بازگشت

برملا شدن راز زنده ماندن مالک

در قسمت سوم زخم کاری ۲ شاهد بودیم که بالاخره مالک زنده است و ماجرای زخمی شدن آن و دفن پیکر نیمه جان مالک در تابوت و در زمین‌های بایر شمال به چه شکل انجام شده است. اگرچه هنوز پلیس نتوانسته است ردی از ماجرای مالک پیدا کند اما دستمالچی به عنوان یکی از مهره‌های اصلی جنگ میان مالک و طلوعی در مسیری قرار گرفته است که تعیین کننده بسیاری از مسائل درون قصه است.

دستمالچی امین و فرد مورد اعتماد مالک است که پس از پیدا کردن بدن نیمه جان او توانست مالک را از مرگ حتمی نجات دهد و او را به مدت ۸ ماه در جایی نگهداری کند که کسی از جایش باخیر نشود.

از طرفی شاهد بودیم که میثم چطور دلباخته شیدا شده و عشق او به شیدا وارد فاز تازه‌ای شده است و شیدا توانسته با توجه‌های به موقعش جای خالی مائده را برای میثم پر کند.

فاواپرس / حذف صدای محسن چاوشی از زخم کاری / دانلود قسمت سوم زخم کاری 2 الهه حصاری

کیمیا با یک راز به زخم کاری ۲ بازگشت

اما نقطه عطف قسمت سوم زخم کاری ۲ را باید به حضور کیمیا اختصاص دهیم. کیمیا که در فصل اول رابطه عاطفی با مالک داشت و در نهایت با تهدید‌های سمیرا از زندگی مالک بیرون رفت حالا به خاطر زمین‌هایی که مالک در شمال به نام او زده است باز هم پایش به ماجرای هولدینگ ریز‌‌آبادی‌ها باز شده و همین موضوع سمیرا را با تردید‌های جدی برای ادامه مسیر روبرو کرده است. کیمیا البته تنها به خاطر واگذاری زمین‌ها وارد داستان نشده و پرده از رازی برای میثم برداشته است که کلید اصلی اتفاق‌های آینده در سریال به حساب می‌آید.

در قسمت سوم زخم کاری ۲ کیمیا پرده از بخشی از شخصیت طلوعی برداشت که نشان می‌دهد ماجرای کشته شدن مالک با کارهایی که طلوعی برای حذف او انجام داده است، بی‌ارتباط نیست و در واقع منصوره بعد از آنکه از طلوعی خط و ربطی درباره مالک می‌گیرد دست به انتقام می‌زند.

سریال زخم کاری در فصل دوم و در قسمت سوم وارد مسیر پر التهابی شده است که به نظر می‌رسد مخاطب در قسمت‌های بعدی باید دنبال سئوال‌های خودش بگردد. آیا طلوعی به قصد انتقام به سمیرا نزدیک شده است؟ آیا سمیرا با مالک ارتباط دارد و سعی می‌کند با نزدیک شدن به طلوعی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند؟

برای رسیدن به پاسخ این سئوالات باید منتظر پخش قسمت‌های میهج آینده باشیم. شما هم حدسیات خودتان را از ادامه این داستان برایمان بنویسید.

فاواپرس / حذف صدای محسن چاوشی از زخم کاری / دانلود قسمت سوم زخم کاری 2 جواد هاشمی

دستمالچی در زخم کاری کیست؟

شاید اولین تصاویر از دستمالچی را در فصل یک سریال دیده باشیم. یک مرد با نفوذ که گویا از نیروهای امنیتی است و مالک با او رابطه خوبی دارد. اولین دیدار آن‌ها در استخر انجام شد و سپس در زمانی که مالک در غم از دست دادن دختر کوچکش بود دستمالچی به سراغش آمد و او را برای ادامه راه کمک کرد. حالا در فصل دوم این شخصیت ابعاد روشن‌تری به خود گرفته است و به نحوی ناجی زندگی مالک به حساب می‌آید.

در قسمت سوم زخم کاری ۲ دستمالچی با نجات مالک و نگهداری از او دور از چشم دشمنان اصلی‌اش یعنی طلوعی و منصوره سعی می‌کند ردی از اطلاعات و اسنادی پیدا کند تا شبکه فساد اقتصادی هلدینگ ریزآبادی‌ها را از هم متلاشی کند.

دستمالچی در میان بی‌شمار شخصیت منفی و سیاه که هر کدام تنها منافع خود را می‌بیند و هیچ کس به فکر دیگری نیست و حتی شاهد از هم گسیختگی رابطه میان مادر و فرزند (میثم و سمیرا) هستیم تنها فرد خیرخواه داستان است که به نظر می‌رسد نفوذ و قدرت زیادی دارد و دست تنها به جنگ افرادی رفته است که همگی از کشتن و حذف آدم‌های روبرو هیچ ابایی ندارند. باید در قسمت‌های آینده منتظر نقش تاثیرگذار دستمالچی در داستان باشیم.

فاواپرس / شواهد زنده بودن مالک در زخم کاری 2

اطلاعات و عوامل سریال زخم کاری 2

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

زخم کاری 2 بازگشت – Mortal Wound Season 02 محصول سال 1402 است که از 17 شهریور 1402 در شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد. این سریال به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. 

بازیگران: الناز ملک، الهه حصاری، جواد عزتی، جواد هاشمی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، مرتضا امینی تبار، مهران غفوریان، مه‌لقا باقری و امیر دژاکام

کارگردان: محمدحسین مهدویان

فاواپرس / شواهد زنده بودن مالک در زخم کاری 2

دانلود قسمت سوم سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان قسمت سوم زخم کاری 2 بازگشت و ماجراهای اتفاق افتاده: میثم علی رغم میلش تسلیم سمیرا شده و حضور طلوعی را در هولدینگ می پذیرد. طلوعی به میثم و سمیرا پیشنهاد مشارکت در یک پروژه ی عظیم را می دهد. او در ادامه پا را فراتر گذاشته و درخواست دیگری را مطرح می کند. میثم شوکه می شود! و …

برای دانلود قانونی قسمت سوم سریال زخم کاری 2 – بازگشت بدون سانسور و با کیفیت‌های مختلف از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.