خرید بلیت فیلم هتل؛ رقیب جنجالی «فسیل» از راه رسید

فیلم هتل تازه‌ترین کمدی سید مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی جدی‌ترین رقیب «فسیل» محسوب می‌شود.

فاواپرس: فیلم هتل تازه‌ترین کمدی سید مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی جدی‌ترین رقیب «فسیل» محسوب می‌شود که از صبح چهارشنبه پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است.

مسعود اطیابی که در کارنامه‌اش کمدی‌های پرفروشی چون «خروس جنگی» ، «تگزاس ۱ و ۲» ،«دینامیت» ، «انفرادی» و «بخارست» دیده می‌شود، اواخر سال گذشته به تهیه‌کنندگی محمد شایسته کمندی جدید خود با عنوان «هتل» را در جزیره کیش جلوی دوربین برد.

فیلم هتل در بین کمدی‌های قبلی اطیابی کارمتفاوتی محسوب می‌شود و داستان جذاب و هیجان‌انگیزی دارد. پژمان جمشیدی همراه با محسن کیایی که پیش از این درکمدی‌های پرفروش «لونه زنبور» و «دینامیت» با هم کارکرده‌بودند در این فیلم نیز در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک کمدی پرفروش دیگر را به کارنامه‌ کاری‌شان اضافه کنند.

اطیابی در فیلم هتل در کنار جمشیدی و کیایی از ترکیب متفاوتی استفاده کرده است. نقش‌های اصلی زن این فیلم را ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری و مریم وحیدزاده و فرزانه قاسم‌زاده برعهده دارند. سام نوری، جواد پولادی و غلامرضا نیکخواه هم دیگر بازیگران فیلم هتل هستند.

فاواپرس / خرید بلیت فیلم هتل از آی تیکت؛ رقیب جنجالی «فسیل» از راه رسید

این فیلم داستان یک هتل پرماجراست که با حضور مهمان‌هعای ناخوانده اتفاقات عجیبی در آن می‌افتد. در خلاصه داستان فیلم آمده است :«کی بهشت و ول می‌کنه میره جهنم»

فیلم هتل به تهیه‌کنندگی محمد شایسته تولید شده او پیش از این در عرصه کمدی فیلم‌های «قانون مورفی» را به کارگردانی رامبدجوان و «زیر نظر» را به کارگردانی سید مجحید صالحی تهیه‌تولید کرده است.

سامانه آی تیکت جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو و خرید بلیت سینما در کشور است که با شعار «سینما برای همه» اقدام به فروش بلیت فیلم‌های روی پرده سینما می‌کند.

از آن جایی که این سامانه با هدف توسعه‌ی خدمات آنلاین فروش بلیت سینما و نوآوری‌های فناورانه در این حوزه ایجاد گردیده و تسهیل دسترسی مردم و به ویژه کاربران فضای مجازی به این خدمات از ارزش‌های بنیادین سامانه ایتیکت به حساب می‌آید؛ این سامانه با برگزیدن شعار «سینما برای همه» به عنوان معرف برند خود در حال ایجاد بستری است تا علاقمندان به سینما در گوشه از کشور عزیزمان بتوانند بلیت فیلم و سینمای مورد نظر خورد را به صورت آنلاین خریداری کنند.

گفتنی است، علاقمندان به حوزه‌ی سینما در سامانه‌ی آی تیکت علاوه بر خرید جدیدترین فیلم‌های روی پرده می‌توانند به آخرین اخبار سینمای ایران و جهان و هم‌چنین به اطلاعات و آمار فروش فیلم‌های در حال اکران نیز دسترسی داشته باشند.

فاواپرس / خرید بلیت فیلم هتل از آی تیکت؛ رقیب جنجالی «فسیل» از راه رسید

خرید بلیت فیلم هتل از آی تیکت

علاقمندان به سینمای کشور در حال حاضر می‌توانند بلیت تمام فیلم‌های در حال اکران در سرتاسر ایران هم‌چون «فیلم هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی و مه‌لقا باقری و هم‌چنین بسیاری از فیلم‌های دیگر از جمله فیلم کمدی موزیکال «فیلم هولیا» با هنرنمایی محمدرضا هدایتی، مرحوم علی انصاریان و پوریا پورسرخ را از سامانه آی تیکت خریداری نمایند.

هم‌چنین بلیت «فیلم شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و هنرنمایی مجید صالحی و سیامک صفری، «فیلم زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی و بازی شبنم مقدمی، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی؛ «فیلم نارگیل 2» به کارگردانی داود اطیابی و نقش‌آفرینی سحر قریشی و شقایق دهقان؛ «فیلم بی مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی و بازیگری پژمان جمشیدی، امیر آقایی و میترا حجار؛ «فیلم ستون 14» به کارگردانی امیرحسین همتی و با بازی میترا حجار و داریوش فرهنگ و پدارم شریفی و نیز بسیاری از فیلم‌های دیگر از جمله ؛ «فیلم بچه زرنگ» به کارگردانی محمدجواد جنتی، بهنود نکویی، هادی محمدیان را از سامانه آی تیکت جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو و فروش بلیت سینما در کشور خریداری کنند.

از جمله مزیت‌های سامانه آیتیکت که با بهره‌گیری از آخرین فناوری و نرم‌افزارهای پیشرفته در زمینه فروش و رزرو آنلاین بلیت فعالیت می‌کند همکاری با تمامی سالن‌های سینمایی از جمله برترین سینماهای کشور به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که فروش و رزرو آنلاین بلیت تئاتر و کنسرت نیز به زودی به این سامانه افزوده خواهند شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.