دعوت دوستان به بلوبانک برای بردن هفت وسپای رنگی

با دعوت دوستان خود به بلوبانک می‌توانید شانس خود را برای بردن هفت موتورسیکلت وسپا رنگی امتحان کنید.

فاواپرس: با استفاده از قابلیت دعوت دوستان به بلوبانک سامان علاوه بر اینکه به دوستان خود تجربه استفاده از بلو را هدیه می‌دهید، از مزایای دیگری نیز برخوردار می‌شوید.

آموزش دعوت دوستان به بلوبانک

در بخش تنظیمات اپلیکیشن بلو، یک ویژگی یا قابلیت وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد دوستان خود را به این بانک دوست داشتنی دعوت کنند. این ویژگی «دعوت از دوستان» نام دارد و تنها با ارائه یک کد دعوت، این امکان برای شما فراهم می‌شود که هم دعوت کنید هم از هدایا و جوایز ویژه بلو بهره‌مند شوید.

کافی است به این بخش مراجعه کرده و کد دعوت خود را کپی کنید یا از گزینه «ارسال دعوت‌نامه» استفاده کنید سپس کد دعوت خود را برای دوستان خود ارسال کنید و یا دعوت‌نامه بلو را از طریق پیامک و یا پیام‌رسان‌های مورد استفاده خود، برای دوستانتان ارسال کنید.

ادامه ماجرا با دوست شما است. دوست شما باید مراحل باز کردن حساب را طی کرده و در مرحله کد معرف، از کد دعوت شما استفاده کند. بدین ترتیب یک نفر به لیست دعوت‌شده های شما افزوده می‌شود و بالغ بر این، مبلغ 30 هزار تومان هدیه نقدی نیز دریافت می‌کنید. همچنین در صورت رسیدن تعداد دعوت‌شده‌ها به عدد 10، شما می‌توانید بلوکارت مشکی سفارش دهید و در گروه کاربران فعال بلو قرار بگیرید.

فاواپرس / دعوت دوستان به بلوبانک برای بردن هفت وسپای رنگی

  • کد دعوت دوستان به بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

البته که در بخش دعوت دوستان به بلوبانک، گزینه دیگری نیز وجود دارد. این گزینه «هدیه به خیریه» نام دارد. شما می‌توانید با انتخاب آن و سپس انتخاب نام خیریه، در صورت دعوت هر دوست هدیه نقدی خود را به صورت خودکار به یکی از خیریه‌های هلال احمر ایران، موسسه خیریه رعد و انجمن اتیسم ایران اهدا کنید. اما این تمام مجرای دعوت از دوست نیست!

یک دعوت، یک شانس، یک وسپای رنگی

کد دعوت دوستان به بلوبانک، نه تنها مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه بلیط ورود شما به قرعه‌کشی وسپاهای رنگی بلو نیز است.

بلو در تاریخ 27 دی‌ماه 1402 یک قرعه‌کشی برگزار می‌کند که جوایز آن شامل 7 موتور وسپای رنگی است. برای شرکت در این قرعه‌کشی نه نیازی به افزایش موجودی دارید نه لزومی به انجام تراکنش مالی است. فقط کافی است با استفاده از کد دعوت خود یکی از دوستان و یا آشنایان خود را به بلو دعوت کنید و وارد قرعه‌کشی شوید.

این قرعه‌کشی از روز 11 آذر ماه شروع شده و تا 26 دی ماه 1402 ادامه دارد، بنابراین شما فقط 24 روز دیگر فرصت دارید تا تنها با یک دعوت موفق نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی بلو قرار دهید.

مد نظر داشتهباشید که تعداد افرادی که در بازه زمانی قرعه‌کشی دعوت می‌کنید مانند سابق جزو دعوت‌شده‌های شما محسوب می‌شود. در نتیجه همچنان به ازای هر فردی که دعوت می‌کنید، هدیه نقدی 30 هزار تومانی بلو را نیز دریافت می‌کنید و به بلوکارت مشکی نیز نزدیک‌تر می‌شوید. سقف دریافت هدیه 30 هزار تومانی به ازای 10 دعوت موفق، 300 هزار تومان است.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان یکی از دوستان خود را به خانواده بلو دعوت کنید و علاوه بر هدیه بلو، در قرعه‌کشی 27 دی‌ماه 1402 شرکت کنید؛ شاید شما جزو برندگان خوش‌شانس وسپاهای رنگی باشید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

  • کد دعوت دوستان به بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

بلوبانک چیست؟

بلو بانک نخستین نئوبانک ایرانی است که در ۱ سال آغازین خود توانست بیش از نیم میلیون کاربر جذب کند!

بلو بانک زیر نظر بانک سامان در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و دلیل محبوب شدن این بانک از نظر من سادگی آن است.

اپلیکیشن بلو بانک شما را از مراجعه به بانک راحت می‌کند و هر کاری که داشته باشید از قبیل سوزاندن کارت دریافت کارت بانکی جدید و.. می‌توانید در خانه و دذر اپ بلو بانک آن را به انجام برسانید.

اما فارغ از اینکه بلو بانک یک نئوبانک است و این دلیل محبوبیت آن شده است دلیلی قاطع‌تر وجود دارد که یک روش مدرن بازاریابی است که بلو بانک از آن استفاده نمود.

دوستان خودت را دعوت کن بهت پول می‌دم!

فاواپرس / وام بلوبانک بدون وثیقه و ضامن

بله درست حدس زدید، منظور بخش کد دعوت دوستان به بلوبانک است که هر کاربر می‌تواند با معرفی دوستان و افراد جدید به بلوبانک و ثبت‌نام آن‌ها با کد معرف مبلغ ۳۰۰ هزار ریال هدیه دریافت کند که در شرایطی این کد معرف نامحدود شده و مبلغ هدیه نیز در این صورت خیلی بیشتر خواهد شد.

بهتر است بدانید که تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت برای افتتاح حساب بلوبانک به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌گیرد و پس از عضویت می‌توانید با معرفی بلوبانک با استفاده از کد معرف اختصاصی خود به هر یک از دوستان‌تان 30 هزار تومان هدیه بگیرید. پس همین حالا شروع کنید و برای دانلود مستقیم اپلیکیشن بلوبانک بر روی این لینک کلیک نمایید.

برای اطمینان خاطر در نظر داشته باشید که تمامی سپرده‌های مشتریان در بلوبانک، نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند.

در واقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوییچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.

  • کد دعوت دوستان به بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI
آموزش افتتاح حساب در بلوبانک

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.