کسب رتبه اول در همایش شرکت‌های برتر ایران توسط ستاره اول

این شرکت برای سومین بار موفق شد رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت‌های گروه رایانه را کسب کند.

فاواپرس: در بیست‌و‌ششمین دوره رتبه‌بندی IMI-100 شرکت ستاره اول حائز رتبه اول در شاخص بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته شد. «محمد جواد صدوقی»، مدیرعامل ستاره اول نیز لوح همایش را دریافت کرد.

بیست‌وششمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران IMI-100 روز دوشنبه 2 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این همایش که دوشنبه 2 بهمن‌ماه باحضور مقامات کشوری از جمله وزرای صمت، امور اقتصادی و دارایی و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برگزار شد، اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام و از مدیران شرکت های برگزیده تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این ارزیابی‌ها، شرکت ستاره اول برای سومین بار موفق شد رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را در بین پانصد شرکت برتر ایران کسب کند.

مدیرعامل شرکت ستاره اول پس از دریافت لوح این همایش گفت: «بهره‌وری کل عوامل به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی موفقیت شرکت‌ها، دستاورد توسعه شایستگی های محوری شرکت ها در شناسایی، اتخاذ، اجرا و پایش مستمر راهبردهای صحیح کسب و کار از طریق بهینه سازی مدیریت منابع سازمانی است.»

شرکت ستاره اول، با هدف گذاری و تمرکز بر عملیاتی سازی این شاخص، توانست به کسب جایگاه اول این شاخص در بین شرکت‌های گروه رایانه و فناوری‌های وابسته دست یابد.

صدوقی ضمن تبریک کسب این موفقیت به گروه همراه‌اول به‌خصوص خانواده ستاره اول ادامه داد: «قطعاً کسب این موفقیت بدون لطف خداوند متعال و همت جمعی پرسنل متخصص ستاره اول میسر نبود و من نیز از تلاش همکارانم در این مسیر تشکر می‌کنم.»

رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور که امسال بیست‌وششمین دوره آن برگزار گردید، از سال 1377 به صورت متوالی توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. طبق اعلام این سازمان در سال جاری این ارزیابی بر مبنای ۳۳ شاخص و با صحت‌سنجی اطلاعات شرکت‌ها به منظور شکل‌گیری فضای رقابتی در حوزه اقتصاد صورت پذیرفته است. میزان فروش، سود آوری، صادرات، شاخص های بهره‌وری، تعداد کارکنان، نقدینگی و ارزش بازار برخی از شاخص‌های اعلامی هستند که در روند رتبه بندی IMI-100 مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار گرفته است.

ستاره اول در راستای روند مثبت و روبه‌رشد خود چندی قبل نیز در دی ماه 1402 موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای دومین سال پیاپی گردیده بود.

شرکت ستاره اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه همراه‌اول از سال 1394باهدف ارائه‌ی سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت کرد. همچنین امروزه با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده سازی محصولاتی از جمله کد دستوری #1* در بستر تمامی اپراتورها و سوپر اپلیکیشن ستاره‌یک نموده است و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله خدمات اپراتوری، سرویس سلامت دیجیتال، اعتبار سنجی، خرید اقساطی، خدمات گردشگری، خدمات خودرو و … را در حال حاضر ارائه می‌دهد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.