تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» با دریافت هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز شنبه 12 اسفند 1402، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، باقر ساروخانی استاد پیشکسوت جامعه شناسی ارتباطات، جمعی دیگر از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر كشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد و گامی مهم برای زمینه سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شد.

در این همایش كه توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر كشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزیابی های صورت گرفته با 815 امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای سومین بار تندیس زرین 6 ستاره دریافت كرد و با اعطای تندیس ویژه از مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم پیام ناتاشا پاولوویچ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است: «انجمن بین المللی روابط‌عمومی که به همین منظور، هر سال آیین جوایز طلایی را برگزار کرده و برترین کوشش ها در روابط عمومی را ارج می نهد، از مؤسسه فرهنگی روابط‌عمومی آرمان و نیز نشریه تحقیقات روابط عمومی برای شناسایی و تقدیر از افراد و تیم‌هایی که می کوشند در کسوت پیشتازان و سرآمدان روابط‌عمومی، جایگاه این حرفه را ارتقاء دهند، تقدیر می کند.»

باقر ساروخانی، استاد پیکسوت حوزه جامعه شناسی ارتباطات نیز در این مراسم طی سخنانی به تعریف سرآمدی پرداخت و «سرآمدان» را معماران توسعه پایدار معرفی کرد و گفت: در دنیای بسیار پر رقابت فعلی، باید بتوانیم هر روز با جریان های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم.

وی ادامه داد: یکی از شاخص های سرآمدی در ذهن انسان ها تولید می شود؛ انسانی می تواند سرآمد باشد که در ذهنش سرآمدی را پرورش داده و استغنا را پیشه کرده و غرق در کارش شده باشد.

هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.

پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.