پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش + عکس

الهام چرخنده، بازیگر پر حاشیه ای که هر چند وقت یک بار اظهار نظری و یا رفتار عجیبی از او خبرساز می شود، این بار به خاطر اظهارات پسرش تیتر خبرها شد.

الهام چرخنده، بازیگر پر حاشیه ای که هر چند وقت یک بار اظهار نظری و یا رفتار عجیبی از او خبرساز می شود، این بار به خاطر اظهارات پسرش تیتر خبرها شد. ارسطو نوابی، پسر فرشید نوابی و الهام چرخنده در پست جدید خود نوشته است: «دیگه مادری به اسم الهام چرخنده ندارم».

فاواپرس / پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش

الهام چرخنده سه ازدواج داشته که دوتای آن به طلاق کشیده شده است. وی از ازدواج ناموفق اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر است.

فاواپرس / پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش

دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۵ شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد، اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ رسما اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است.

فاواپرس / پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش

چرخنده و فرشید نوابی در دهه ی ۸۰ مجری برنامه ای به نام «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره ای مهاجر بودند که برنامه ای به سبک امریکن آیدل بود.

فاواپرس / اختلاف سنی الهام چرخنده با همسر طلبه و جوانش چقدر است؟

ازدواج سوم الهام چرخنده با حجت الاسلام سید محمد درویشی است و به گفته او به واسطه شغل همسر سومش در شهر کربلا زندگی می کند.

فاواپرس / پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش

الهام چرخنده، بیش از فعالیت هنری اش، با تغییر یکباره ی عقاید مذهبی و اظهارنظرهای جنجالی اش پس از این تغییر شناخته می شود. الهام چرخنده در سال ۹۲ چادری شدن خود را اعلام کرد و به گفته ی خود وی او با حکمی از سوی رهبر انقلاب سفیر حجاب و عفاف شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.