لیست بهترین مراکز فروش المنت در تهران منتشر شد

المنت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و برای کاربردهای صنعتی و تجهیزات گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به نقل از سایت کی خوبه: المنت، ماده یا وسیله‌ای است که مستقیماً انرژی الکتریکی را به گرما یا انرژی حرارتی از طریق فرایندی به نام گرمایش اهمی تبدیل می‌کند. گرمایش ژول یا گرمایش اهمی، پدیده‌ای است که در آن هادی‌ها در اثر جریان الکتریکی گرما تولید می‌کنند.

همانطور که جریان الکتریکی عبور می‌کند، الکترون‌ها یا سایر حامل‌های بار با یون‌ها یا اتم‌های هادی برخورد می‌کنند و باعث ایجاد اصطکاک در مقیاس اتمی می‌شوند. سپس این اصطکاک به صورت گرما ظاهر می‌شود. المنت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و برای کاربردهای صنعتی و تجهیزات گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

1: دنیای حرارت

2: ترموهیتر کیان

3: المنت مجید

4: پاور المنت

5: ترموهیتر باران

6: ترموهیتر داوود

7: تهران المنت

8: تکنو المنت نور

9: ترموهیتر هدف

10: المنت کوروش

لیست بهترین مراکز فروش المنت در تهران منتشر شد

1: دنیای حرارت

دنیای حرارت، یکی از بهترین مراکز فروش المنت صنعتی، ترموکوپل و سنسورهای RTD است که با ارائه فاکتور رسمی خرید، محصولات را به فروش می‌رساند. گارانتی واقعی 3 تا 12 ماهه، ساخت متریال اروپایی در حضور مشتری، ارسال به کل کشور با کمترین هزینه از خدمات این فروشگاه است. المنت تخت، سرامیکی، تسمه‌ای، هیتر، فلنج‌دار، فشنگی، سیلیکونی، شیشه‌ای و … از المنت‌های موجود در این فروشگاه هستند.

مشاهده سایت دنیای حرارت

2: ترموهیتر کیان

ترموهیتر کیان، یکی دیگر از بهترین مراکز فروش المنت در تهران است. المنت از مهم‌ترین تجهیزات برای تامین گرمایش و ایجاد دمای مورد نیاز در محیط‌ها است. این المنت‌ها در صنایع مختلف مانند صنایع بسته‌بندی، داروسازی، چوب، لوازم آشپزخانه و … استفاده می‌شوند. یکی دیگر از محیط‌هایی که در آن از المنت استفاده می‌کنند، اتاق‌های سونا است. مجموعه ترموهیتر کیان با بیش از 16 سال سابقه در حوزه تولید و عرضه انواع المنت‌های گرمایشی و هیترهای صنعتی فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط ترموهیتر کیان، دارای گارانتی هستند و تا 18 ماه ضمانت تعویض دارند. محصولات این مرکز در 3 سطح کیفی ارائه می‌شوند.

3: المنت مجید

المنت مجید، یکی از مراکز فروش المنت در تهران است که انواع المنت‌های صنعتی را عرضه می‌کند. این محصولات به همراه گارانتی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای تهیه انواع المنت و تجهیزات گرمایشی به این فروشگاه مراجعه نمایید.

4: پاور المنت

یکی دیگر از بهترین مراکز فروش المنت در تهران، پاور المنت است که انواع المنت‌های حرارتی را تولید و عرضه می‌کند. این فروشگاه در خیابان لاله‌زار جنوبی واقع شده است و می‌توانید برای خرید المنت مد نظر خود به پاور المنت مراجعه کنید.

5: ترموهیتر باران

ترموهیتر باران، یکی از مراکز فروش المنت در خیابان لاله‌زار جنوبی است و انواع المنت‌ها و ترموکوپل‌های صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این مجموعه، یکی از تولید‌کنندگان مطرح المنت ریخته‌گری است. این المنت ریخته‌گری از آلومینیوم، چدن و برنج در توان‌های دمایی مختلفی ساخته می‌شود.

مشاهده سایت ترموهیتر باران

6: ترموهیتر داوود

ترموهیتر داوود، یکی دیگر از مراکز پخش و تولید انواع المنت‌های صنعتی و سیم‌های حرارتی است که در خیابان لاله‌زار جنوبی واقع شده است. شما می‌توانید از این مرکز انواع ترموکوپل و ترموستات‌های حرارتی و المنت‌های حرارتی میله‌ای را تهیه کنید.

7: تهران المنت

گروه تولیدی تهران المنت با بیش از 15 سال سابقه، در خیابان لاله‌زار تهران واقع شده است. این مجموعه، انواع المنت‌های میله‌ای، فشنگی، تسمه‌ای و … را تولید می‌کند.

8: تکنو المنت نور

تکنو المنت تهران، مرکز فروش و تولید انواع المنت‌های صنعتی در خیابان لاله‌زار جنوبی است. از این مرکز می‌توانید انواع المنت‌ها و ترموکوپل‌ها را تهیه کنید. این مرکز فروش، ضمانت کیفیت و قیمت را به شما ارائه می‌دهد تا خیال آن‌ها را از خرید آسوده سازد. این مجموعه دارای 20 سال تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع المنت حرارتی است و در زمینه پخش عمده انواع ترموستات و سیم نیکروم فعالیت می‌کند.

9: ترموهیتر هدف

ترموهیتر هدف، یکی دیگر از مراکز فروش المنت حرارتی است که با 10 سال سابقه، افتخار همکاری‌ با شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگی را داشته است. شما می‌توانید انواع المنت‌های سرامیکی، فشنگی، حرارتی، میله‌ای، کوره‌ای، فلنج‌دار، تسمه‌ای، ترموکوپل و … را از این مرکز تهیه کنید.

10: المنت کوروش

المنت کوروش، یکی دیگر از مراکز فروش المنت‌های صنعتی، حرارتی، کابل، ترموستات و سرسیم‌های صنعتی است که با سال‌ها تجربه، توانسته با شرکت‌های مختلفی در صنایع پتروشیمی، نفت، غذایی، بسته‌بندی و … همکاری کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.