بلوکارت؛ همگام با استانداردهای جهانی متحول می‌شود

بلوکارت؛ تغییراتی همگام با استانداردهای جهانی را تجربه کرده است.

بلوکارت؛ تغییراتی همگام با استانداردهای جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بلوبانک، شاید یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بلو که آن را از بقیه بانک‌ها متمایز می‌کند کارت‌های بانکی بلو باشد. کارت‌های بانکی ساده، رنگی و استانداردی که ظاهرش با کارت‌های بانکی که چشم‌مان به آن‌ها عادت کرده بود، تفاوت‌های جذابی دارد.

بلو برای این که هم‌چنان بتواند کارت‌های باکیفیت، جذاب و استاندارد به شما مشتریان و کاربرانش ارائه کند، بلوکارت‌هایش را متناسب با به‌روزترین شیوه و متریال تولید کارت تغییر داده است. نسل‌ جدید کارت‌های بلو همان‌ طور که استانداردهای تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی برای کارت‌های بانکی را دارند و تمام ضوابط کنترل کیفی بانک مرکزی برای این کارت‌ها را پشت سر می‌گذارند، از جدیدترین استانداردهای روز دنیا هم بهره می‌برند.

فاواپرس / بلوکارت (بلوبانک)؛ همگام با استانداردهای جهانی متحول می‌شود

بلوکارت در مسیر استانداردهای جهانی

جدیدترین منابع و مقاله‌ها درباره شیوه، سبک و مواد به کار رفته در تولید کارت‌های بانکی، ترند جهانی در تولید این کارت‌ها را مفصل توضیح داده‌اند. این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا کارت‌های بانکی به سمت سبک‌تر شدن، نازک‌تر شدن و انعطاف‌پذیرتر شدن حرکت می‌کنند. کارت‌های بانکی در جهان امروز طوری طراحی می‌شوند که خوش‌دست‌تر از قبل باشند، کیف پول یا کیف کارت‌های افراد را سنگین نکند و فضای زیادی را هم اشغال نکنند.

نسل قبلی کارت‌های بلو را یادتان هست؟ اگر از مشتریان و کاربران قدیمی بلو باشید احتمالا از کارت‌هایی که جنس سفت و سختی داشتند و رنگارنگ بودند استفاده کرده‌اید. کارت‌های بلو هنوز هم در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند و حتی تنوع رنگی‌شان بیشتر از قبل شده اما حالا دیگر به سفت و سختی قبل نیستند.

چرا؟ چون کارت‌های غیر منعطفی که جنس سخت و انعطاف کم دارند دیگر استاندارد محسوب نمی‌شوند و جذابیتی ندارند. بلو، همان طور که ویژگی خدمات بانکی مختلف خود را با استانداردهای جهانی هماهنگ می‌کند، حالا نوع، جنس و متریال بلوکارت‌ها را هم با استانداردهای جدید و ترند جهانی به‌روز کرده و نسل جدید کارت‌های بانکی خود را به کاربرانش ارائه کرده است.

بلوکارت‌های نسل جدید در کنار سبک‌تر شدن، منعطف‌تر شدن و نازک‌تر شدن یک تغییر محسوس دیگر هم دارند که اگر تجربه استفاده از نسل قبلی کارت‌های بلو را داشته باشید احتمالا متوجه آن شده‌اید.

بلوکارت‌های قدیمی بعد از استفاده زیاد افت کیفیت پیدا می‌کردند، گوشه‌های کارت دچار خوردگی شده و رنگشان به سمت سفید شدن می‌رفت. یکی از تغییراتی که در نسل جدید بلوکارت‌ها اتفاق افتاده، تغییر رنگ PVC در لایه میانی کارت‌ها است که باعث می‌شود هیچ قسمتی از کارت شما تغییر رنگ ندهد.

PVC یا Polyvinyl chloride، که یک پلاستیک بادوام در لایه میانی کارت‌های بانکی است، حالا هم‌رنگ خود کارت انتخاب می‌شود تا کیفیت کارت‌های بلو بعد از استفاده طولانی‌مدت افت نکند و تغییر رنگ ندهد. با این تغییر، حالا اگر مثلا بلوکارت قرمز از نسل جدید این کارت‌ها را دارید PVC این کارت هم قرمز رنگ است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگران این نباشید که بعد از مدتی استفاده ظاهر جذاب قرمز رنگش را از دست بدهد.

خلاصه کلام این که بلو همیشه به دنبال ارائه خدمات در بهترین سطح و کیفیت بوده و کارت‌های بلو هم حالا جز تغییراتی که برای بالاتر بردن کیفیت ظاهری ایجاد کرده، برای انطباق بیشتر با تغییرات روز کارت‌های بانکی در دنیا استانداردتر، منعطف‌تر و سبک‌تر شده تا به یک کارت بانکی در کلاس جهانی نزدیک‌تر شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.