فاواپرس: شرکت فینوتک یکی از شرکتهای ارائهدهنده سرویسهای بانکی، بیمهای، خدماتی و… است که در سال ۱۴۰۲ توانسته است به رشد ۲۰۰ درصدی در فروش خود دست یابد. به گفته مدیرعامل فینوتک این افزایش قابل توجه در فروش، نشاندهنده پتانسیلهای فراوان این شرکت و همچنین رشد پایدار آن در بازار Open Finance است.
مهدی ملکی، مدیرعامل فینوتک با اشاره به این رشد فروش توضیح داد: «در سال ۱۴۰۲ با تلاشهای تیم مدیریتی و کارکنان، فینوتک توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و با رشد چشمگیر در فروش و سودآوری به رکوردهای جدیدی دست یابد. این عملکرد نشاندهنده این است که برند فینوتک جایگاه مناسب خود را در بازار یافته و پتانسیل رشدهای بیشتر را نیز دارد.»
او ادامه داد: «در سال ۱۴۰۲ تلاش خود را بر بهبود زیرساختهای فنی، توسعه بازار و چابکتر کردن ساختار سازمانی فینوتک قرار دادیم و توانستیم علاوه بر ارتقای کیفیت سرویسهای قبلی، سرویسهای نوآوارانهتر و کارآمدتری را به مشتریانمان عرضه کنیم. در واقع توسعه زیرساخت و افزایش سهم بازار فینوتک در حوزه سرویسهایOpen Finance دو هدف عمده فینوتک در سال ۱۴۰۲ بودند که محقق شدند.»
ملکی افزود: «یکی از اقدامات مؤثر ما نیازسنجی دقیق مشتریانمان در صنایع مختلف مانند مالی، بورس، بیمه، شرکتهای حوزه لندتک و لیزینگ، صنعت پخش و توزیع، شرکتهای حوزه بازرگانی و تولیدی و… بود که توانستیم با ارائه راهکارهای ترکیبی و متناسب با مدل کسبوکار آنها، مشتریان سرویسهای فینوتک را افزایش دهیم. از نقاط قوت دیگر فینوتک، پشتیبانی فنی ۷*۲۴ و ارائه مشاوره به مشتریان خود در تمامی مراحل دریافت سرویسهاست که این موضوع باعث جلب رضایت مشتری و وفاداری آنها به برند فینوتک شده است.»
مدیرعامل فینوتک در خصوص پنل راشا هم بیان کرد: «فینوتک برای گسترش طیف مشتریان خود، پنلی به نام «راشا» را متناسب با نیاز شرکتهای کوچک و استارتاپهایی که توان فنی و امکان پیادهسازی سرویسها را در شرکت خود ندارند ایجاد کرد که با تسهیل دسترسی بتوانند از امکانات و خدمات فینوتک بهراحتی استفاده کنند.»
مهدی ملکی در پایان اظهار داشت: «با توجه به این رشد چشمگیر در فروش و گستردگی و تنوع سرویسهای ارائهشده توسط فینوتک در صنایع و بخشهای مختلف کسبوکاری، میتوان گفت استقرار مفهوم Open Data در این شرکت صورت گرفته و یکی از اهداف ما توسعه بیشتر شرکت در این مسیر است.»