حسین اسلامی، نایب رییس هیات مدیره شرکت رمیس و عضو هیات مدیره سازمان نصر تهران در گفتگوی اختصاصی با سخنکده متن گفت: در دوره جدید نصر تهران، کارگروهی برای تحول در دبیرخانه تشکیل شده است. دوره ششم نصر تهران شاید سخت ترین دوره ادوار بود. شاید می توانستیم متمرکزتر باشیم. راهبری تماس با حاکمیت، نیازمند تدبیر خاصی است و باید این سطح تماس را گسترش دهیم و اعتماد خود اعضا نیز مهم است.
اسلامی درخصوص شرکت رمیس نیز عنوان کرد: شرکت رمیس به عنوان شرکتی فعال در حوزه فناوری های دیجیتال چند موضوع را دنبال میکند از جمله اینکه زیرساخت هایی ایجاد کرده که شاهد اعتماد بیشتر بانکها، اپراتورها و بدنه بیرونی شرکت باشد.
وی تاکید کرد: تیم قوی، نقطه قوت رمیس است. پشتیبانیهایی که میدهد نیز در جهت رضایت مشتری است. ۸۲ درصد مشتریان رمیس، بانکها و اپراتورها هستند.
اسلامی ادامه داد: برنامه داریم در بخش های دیگر بازار نیز حضور داشته باشیم. باید بتوانیم کیفیت و قیمت را در سطحی قرار دهیم که مشتری جدید راضی باشد.